جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مقاومت بحرین

حوزه/ مردم انقلابی بحرین خواستار آغاز مقاومت مشروع در برابر جنایت های نظام آل خلیفه شدند و تاکید کردند از سازمان ها و گروه های انقلابی مقاومت در بحرین حمایت خواهند کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شهروندان بحرین برای اولین بار در تاریخ انقلاب بحرین خواستار آغاز مقاومت مشروع در برابر جنایت های نظام آل خلیفه شدند و تاکید کردند از سازمان ها و گروه های انقلابی مقاومت در بحرین حمایت خواهند کرد.

در همین راستا روز یکشنبه مناطق مختلف بحرین شاهد نمایش تابلوها و پرچم هایی با شعار حمایت از گروه های مقاومت در برابر جنایت های آل خلیفه بود و علاوه بر این تظاهرات کنندگان با شعارهای خود آل خلیفه را اشغالگر خطاب کردند و بر این اساس مقاومت خود برای بیرون راندن این خاندان را مشروع دانستند.

این تظاهرات ها و شعارها بنا به درخواست گروه های مقاومت بحرینی صورت گرفت و مردم نیز با در دست داشتن پرچم های مقاومت حاوی تصاویر شهدا، شعارهای گروه های مقاومت را سر دادند.

گروه های مقاومت بحرین که تا کنون موجودیت خود را اعلام کرده اند عبارتند از: گردان های وعدالله، گردان های الاشتر، گردان های المختار و سازمان مبارزه انقلابی که البته تا کنون کسی در مورد هویت این گروه ها و اعضا و رؤسای آنها اطلاع دقیقی ندارد، اما مسئولان آل خلیفه به شدت به این گروه ها حمله کرده و آنها را تروریست دانسته اند.

جریان الوفاء الاسلامی یکی از جریان های انقلابی بحرین است که پیش از این از جنبش گروه های جوان انقلابی اعلام حمایت کرده و گفته بود این جنبش میدان دار مقاومت مشروع و امتداد مردمی مقاومت می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha