جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عفاف و حجاب

حوزه/ مدیر غرفه موسسه حجاب و عفاف بنیتا گفت: به منظور ترویج فرهنگ حجاب و عفاف، چادر نانو با خاصیت ضد آب، آتش، ضد الکتریسته ساکن، خنک کننده را با تخقیف ویژه به بانوان عرضه کرده ایم.

صابر قاضی پور با حضور در غرفه خبرگزاری «حوزه» در نمایشگاه بین المللی قرآن تهران، با اعلام این مطلب اظهارداشت: موسسه حجاب عفاف، برند بنیتا با کمک دانشمندان ایرانی برای اولین بار موفق به تولید چادر با قابلیت های نانو شد و  توانست در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از این محصول بومی رو نمایی نماید.

وی افزود: بعد از دو سال تلاش بی وقفه موسسه حجاب و عفاف برند بنیتا،  انجام آزمایشات مختلف و رایزنی های متعدد با اساتید مختلف در حوزه نانو این موسسه چادر با خاصیت های ضد آتش، ضد آب، ضد الکتریسته ساکن، خنک کننده، آنتی باکتریال و ضد اشعه ما ورا بنفش با استفاده ا ز تکنولوژی  تولید نماید.

قاضی پور ادامه داد: چادر های ضدآب و لک بنیتا، چادر هایی هستند که در اثر عملیات های انجام شده (تکمیل مجدد)  بر روی آن ها، در برابر نفوذ آب و لک شدن مقاومند. بانوان محترم با استفاده از این چادر ها می توانند در هوای بارانی بدون نگرانی از خیس شدن چادر خود  و به تبع آن افزایش وزن چادر به انجام کارهای روزمره خود بپردازند.

وی ادامه داد: چادر های ضد آب و تنفس پذیر بنیتا، دو قابلیت ضد آب و تنفس پذیری را همزمان با هم دارد. چادرهای بنیتا مانع از عبور قطره های آب شده و در عین حال گرما و عرق را از خود عبود می دهد. بانوان محترم با استفاده از این چادر ها می توانند در هوای بارانی بدون نگران شدن از خیس شدن چادر خود به انجام کارهای روزمره خود بپردازند.

مدیر غرفه حجاب و عفاف بنیتا در نمایشگاه قرآن افزود: چادر های ضد الکتریسته این موسسه، با استفاده از فنآوری نانو این قابلیت را دارند. بانوان محترم بدون نگرانی از کثیف شدن چادر خود، جذب گرد و خاک، پرز می توانند به راحتی به فعالیت های روزمره خود بپردازند و همواره چادری تمیز و عاری از هرگونه گرد و خاک را استفاده نمایند.

وی ادامه داد: چادر های آنتی یو وی بنیتا با استفاده از فنآوری نانو ضد اشعه ماورا بنفش بنفش هستند. این چادر ها مانع از عبور اشعه های آسیب زای فرا بنفش شده و هم چنین با بازتاب فرابنفش باعث کند شدن افزایش دما پارچه زیر آفتاب شده و برای بانوان محترم این امکان را فراهم می نماید که بدون نگرانی از مضررات اشعه فرا بنفش به راحتی در روز و زیر اشعه خورشید تابان به انجام فعالیت های روزمره خود بپردازند

قاضی پور بیان داشت: چادر های گرم کننده و خنک کننده بنیتا با استفاده از فن آوری نانو کاملا هوشمندانه عمل کرده و به طور همزمان و بر اساس شرایط دمای محیط قابلیت گرم کنندگی و خنک کنندگی را دارا می باشد. بانوان محترم با استفاده از چادر های نانو بنیتا در سرمای زمستان بدون نگرانی از سرمای محیط به دلیل قابلیت گرم کنندگی و در تابستان بدون نگرانی از گرمای محیط به دلیل قابلیت خنک کنندگی به راحتی می توانند به انجام فعالیت های روزمره خود بپردازند.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha