پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مجمع نمایندگان طلاب

حوزه/ مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای از اقدام سپاه در هدف قرار دادن مواضع تروریست ها تقدیر کرد.

 به گزارش خبرگزاری«حوزه»، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در سپاسگذاری از فرماندهی معظم کل قوا و قدردانی از سپاه پاسداران در عملیات مقتدرانه دیرالزور بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنْ تَنْصُرُوا اللّهَ يَنْصُرْكُمْ وَ يُثَبِّتْ أَقْدامَكُمْ (محمد-7)

ذوالفقار بی‌امان قلب دشمن غافل را از هم درید و بار دیگر توان عزتمندانه نظام جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشت راستی اگر سپاه نبود کشور هم نبود، این جمله ماندگار پیر خمین است که تنها دانای این حکمت رهبر حکیم و عزیز انقلاب اسلامی است که اجازه نداد دشمن پا از گلیم خود دراز کند و سیستم موشکی را به سفره نیرنگ مذاکره و سپس تحریم بکشاند تا اینکه امروز «دیرالزور» لرزید، و ترامپ و هم پیمانانش مانند حکام عرب شهوت‌ران و رقاص منطقه به سرکردگی صیهونیزم جهانی مات و مبهوت ماندند.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ضمن قدردانی و تشکر ویژه از فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای«مدظله‌العالی» و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ بر همسنگران شهید تهرانی مقدم‌ها درود می‌فرستد که تبسم دوباره بر رخسار امت اسلام و آزادی خواهان جهان را رقم زدند.

به امید پیروزی سپاه اسلام بر کفر جهانی؛ ألیس الصبح بقریب...

مجمع نمایندگان طلاب وفضلای حوزه علمیه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha