جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام روح الله کرمی نیا

حوزه/ حجت الاسلام کرمی نیا گفت: طرح آموزش چهره به چهره قرآن به کارمندان ادارات شهرستان اسلام آبادغرب با همت مدرسه علمیه حضرت امام خمینی (ره) در حال اجرا است.

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه؛ اظهار داشت: قرآن کتاب آسمانی ما مسلمانان است و یادگیری و درک مفاهیم آن از اولویت های زندگی هر مسلمانی است، زیرا قرآن برای تمام شئونات زندگی انسان برنامه دارد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آبادغرب ادامه داد: از این رو این مدرسه علمیه با استفاده از اساتید و طلابی که تسلط کاملی بر قرآن و مفاهیم آن دارند برای آموزش و نهادینه کردن این کتاب در سطح شهرستان برنامه هایی را در دستور کار دارد.

وی اضافه کرد: یکی از طرح های مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب که اکنون درحال انجام است، طرح یادگیری و آموزش چهره به چهره قرآن به کارمندان دولت در ادارات این شهرستان است.

حجت الاسلام کرمی نیا، استقبال کارکنان را از این طرح بسیار خوب عنوان نمود و تاکید کرد: امیدواریم مدیران ادارات در این امر معنوی و دینی همواره یار و یاور ما باشند و کارکنان خود را تشویق به فراگیری قرآن این کتاب زندگی بشری نمایند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب در پایان گفت: به تمامی ادارات سطح شهرستان اعلام کرده ایم که این مدرسه آمادگی آموزش چهره به چهره قرآن را به تمام کارکنانی که علاقمند به فراگیری علوم قرآنی و دینی هستند را دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha