جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی ، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد از ساخت ۲۲۰ مسجد و خانه عالم در مناطق محروم و روستایی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد؛حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، امروز در نشست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) که در استانداری برگزار شد،  از برنامه ریزی ساخت ۲۲۰ مسجد و خانه عالم در لرستان خبر داد و  گفت: این تعداد مسجد و خانه عالم با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمی(ره) در مناطق محروم استان ساخته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم از افضل عبادات محسوب می شود، افزود: امروز مسئولان دلسوز نظام جمهوری اسلامی با خدمت خالصانه و بی منت به مردم به ویژه مناطق محروم، موجب رشد و توسعه روستاها و رفع مشکلات مردم در مناطق محروم شده اند که این تنها نمونه ای از خدمات گسترده نظام به مردم مناطق محروم جامعه است .

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه از ویژگی های بارز ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) کمک به مردم محروم، فقرا و نیازمندان است، بیان داشت: این ستاد در جای جای ایران اسلامی با ساخت مساجد،مدارس و کمک به فقرا و نیازمندان از خود خدمات ارزشمندی را به یادگار گذاشته است .

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه باید با اتحاد و همدلی و اخلاص و دلسوزی زمینه کمک و خدمت بیشتر را به این نهاد برای رفع محرومیت زدایی در مناطق مختلف ایران اسلامی فراهم آوریم، خاطرنشان کرد: امید می رود در سال «اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال» شاهد رشد روزافزون فعالیت های این نهاد در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته باشیم .

وی در پایان ساخت مراکز دینی و فرهنگی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته را برای ارتقاء بینش دینی مردم ضروری دانست و گفت: با ساخت مساجد و خانه های عالم شاهد افزایش حضور مبلغان و اجرای برنامه های دینی و فرهنگی برای مخاطبان خواهیم بود.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha