جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رادیو معارف

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین محمدی، با اشاره به توفیق رادیو معارف در انجام رسالت رسانه ای خود، آن را از جمله برکات نظام اسلامی دانست.

حجت الاسلام و المسلمین رضا محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با بیان این که راه اندازی و فعالیت رادیو معارف از برکات نظام جمهوری اسلامی بوده است، اظهار داشت: حقیقتاً برنامه های ارزشمند این رادیو تاثیر بسیار زیادی بر آحاد مردم داشته به طوری که برخی افراد در مراجعه به ما به عنوان مثال می گویند که تحت تاثیر رادیو معارف به سمت دین و معنویت گرایش پیدا کرده و هدایت یافته ام و این ها نشان دهنده توفیق این رسانه دینی در انجام وظایف مهم خود است.

وی افزود: هر چند که به طور نسبی ، رادیو معارف مخاطبان بسیاری دارد اما به هر حال مخاطبان خاص به خصوص اساتید حوزه و دانشگاه و افراد اثرگذار بر جامعه نیز شنونده این رادیو هستند که طبعاً خودشان بر گروه وسیع دیگری تاثیرگذار هستند.

این استاد حوزه و دانشگاه همچنین با اشاره به این که بی شک شنونده های رادیو معارف به لحاظ کیفی با رادیوهای دیگر متفاوت می باشند، گفت: کار ارزشمند رادیو معارف این است که بدون استفاده از موسیقی و نیز به دور از آن ها دچار برخی عوارض و تبعات نامناسب رسانه شود، توانسته کار خود را به خوبی انجام داده و به جذب مخاطب بپردازد.

وی خاطرنشان کرد: بی شک یکی از دلایل موفقیت رادیو معارف، حضور در کنار در حوزه علمیه قم و استفاده از استوانه های علمی این حوزه است و رسانه های دینی دیگر نیز برای توفیق خود می بایست این ارتباط تنگاتنگ را برقرار سازند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی بیان داشت: در حقیقت ما باید بتوانیم شبکه های دیداری همچون قرآن و معارف سیما را نیز همچون رادیو معارف در عین پرمحتوایی بیشتر ، برای مخاطب جذاب کرده و از این الگوها در برنامه های آن ها استفاده کنیم.

وی در خاتمه گفت: به عقیده بنده ، برخی از برنامه های جذاب رادیو معارف را می توان در قالب کلیپ های صورتی در سایر رسانه ها همچنین فضای مجازی ارایه و منتشر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha