سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی در پیامی تصریح کردند: شهادت مظلومانه و همراه با صلابت شهید عزیز محسن حججی توانست فصل جدیدی از فرهنگ شهادت باز کند و مرز حقیقت و انسانیت و شرافت را با خباثت و تکفیر و آدم کشی به جهانيان نمایان سازد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، متن پیام تبریک و  تسلیت حضرت آیت الله نوری همدانی به مناسبت شهادت رزمنده دلاور مدافع حرم محسن حججی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

کل ارض کربلا و کل یوم عاشورا

سلام و درود به ارواح مقدس همه شهدا خصوصا شهدای مدافع حرم که با جوانمردی و ایثار باردیگر برای دفاع از ارزشهای ناب به عرصه جهاد پانهاده تا فرهنگ بزرگ ايثار و شهادت را زنده نگهدارند و خواب را از همه مستکبران و متجاوزان بگیرند و سلام درود بر خانواده های آنان که با الگو پذیری از بانوی صبر و استقامت زینب کبری سلام الله علیها حماسه مقاومت خلق کردن و اما اين روزها شهادت مظلومانه و همراه با صلابت شهید عزیز محسن حججی توانست فصل جدیدی از فرهنگ شهادت باز کند و مرز حقیقت و انسانیت و شرافت را با خباثت و تکفیر و آدم کشی به جهانيان نمایان سازد امید آنکه مدعيان دروغین آزادی و دموکراسی و حقوق بشر از خواب غفلت بیدار شوند و دست از حمایت گروهای تکفیری بردارند و سرنوشت هر ملتی را به خود آنان واگذارند در خاتمه ضمن احترام و تکریم به همه شهدا خصوصا شهدای مدافع حرم و خانواده های آنان شهادت شهید محسن حججی را تبریک و تسلیت می گویم .

 

حسین نوری همدانى

٩٦/٥/٢٠

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • af IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    0 0
    با سلام و خسته نباشید: مردم ایران در طی 37 سال در قبل از انقلاب و بعد از انقلاب از چنین شهیدانی تقدیم به اسلام و قرآن کرده است . و این دیو صفتان و بی خبر از قرآن و دین فکر نکنند که ملت غیور و شهید پرور ایران از دست اسلام و قرآن و آیین خود دست برمی دارد . بلکه با خون این شهیدان ملت ایران منسجم تر از گذشته به راه و روش خود ادامه خواهد . تا این تکفیرهای بی دین و بی مسلک و مخصوصا وهابیها را از ریشه قطع کنند . با تشکر فراوان