جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بحرین

حوزه/ همزمان با سالروز استقلال بحرین در ۱۴ آگست جاری، نیروهای انقلابی بحرین، با صدور بیانیه ای مشترک، مردم انقلابی این کشور را به راهپیمایی بزرگ و یکپارچه با شعار "مقاومت تا سرنگونی اشغالگران" دعوت کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، همزمان با سالروز استقلال بحرین در 14 آگست جاری، نیروهای انقلابی بحرین شامل ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه، جریان الوفاء الاسلامی، جریان العمل الاسلامی، جنبش حق، جنبش احرار البحرین و جنبش خلاص، با صدور بیانیه ای مشترک، مردم انقلابی این کشور را به راهپیمایی بزرگ و یکپارچه با شعار "مقاومت تا سرنگونی اشغالگران" دعوت کردند.

نیروهای انقلابی بحرین اعلام کردند راهپیمایی روز استقلال بحرین را در دو مسیر اصلی در شهر ستره اعلام کردند که یکی از حسینیه دارالحسین و دیگری از منطقه وادیان نزدیک حسینیه جعفری آغاز می شود.

مردم بحرین از هم اکنون در حال تکاپو برای برگزاری این راهپیمایی ها هستند به گونه ای که در برخی شهرها نیز راهپیمایی روز استقلال بحرین در جمعه گذشته برگزار شد و امروز و فردا نیز این تظاهرات ها ادامه دارد.

در این بیانیه از مردم خواسته شده در تظاهرات روز استقلال شرکت فعال داشته باشند به امید روزی که استقلال و آزادی واقعی از سلطه آمریکا و انگلستان برای بحرین حاصل شود.

لازم به ذکر است روز استقلال بحرین روز استقلال بحرین از استعمار انگلستان در سال 1971 است که نظام آل خلیفه مناسبتی به نام روز استقلال بحرین را به رسمیت نمی شناسد؛ چراکه این نظام تحت سلطه کامل انگلستان قرار دارد و هم اکنون نیروهای نظامی انگلستان در پایگاه های نظامی این کشور در بحرین حضور دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha