جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خانواده

حوزه/ مسئول فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها از ارائه ۲۷۵مورد مشاوره در زمینه خانواده و ازدواج به بانوان در مردادماه سال جاری در آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» مریم شهبازی، با بیان اینکه ازدواج یکی از مقدس ترین سنت ها در دین مبین اسلام است و انتخاب همسر شایسته در عاقبت به خیری انسان نقش کلیدی دارد، گفت: از آن جایی که بسیاری از مشکلات جامعه امروز در انتخاب نادرست همسر ریشه دارد بر همین اساس واحد مشاوره خواهران به عنوان زیر مجموعه امور فرهنگی خواهران در طول سال اقدام به ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه مسائل خانواده و مشاوره پیش از زادواج به بانوان کرده است.

وی با بیان اینکه در مرداد ماه ۲۷۵ خانم زائر و مجاور از خدمات مشاوره ای آستان مقدس در زمینه خانواده و ازدواج بهره مند شده اند، افزود: از این تعداد مشاوره ۲۲۴ مورد مربوط به خانواده و ۵۱ مورد مربوط به مشاوره ازدواج بوده است.

مسئول فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با بیان اینکه واحد مشاوره خواهران همه روزه صبح ها از ساعت ۹ الی ۱۳ به بانوان در زمینه های مختلف از جمله مسائل خانوادگی و ازدواج خدمات مشاوره ای ارائه می کند، گفت: همچنین زوج ها اگر تمایل به مشاوره ازدواج به صورت مشترک دارند می توانند در نوبت عصر از ساعت ۱۶ الی ۲۱ با دریافت وقت قبلی به واحد مشاوره مراجعه کنند.

خانم شهبازی استقبال زائران و مجاوران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها را از خدمات مشاوره ای آستان مقدس خوب توصیف کرد، یادآور شد: علاقه مندان برای تنظیم وقت قبلی می توانند با شماره ۳۷۱۷۵۴۵۰ تماس بگیرند و از خدمات مشاوره ای بهره مند شوند.
انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha