شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین قطبی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین قطبی گفت: امروز نبض فعالیت های تبلیغی در سطح جهان در دست جوانان خوش فکر و خلاق است، اگر دراین عرصه کوتاهی کنیم، نبض فعالیت های تبلیغی به دست گروه هایی می افتد که پایه و اندیشه دینی ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبیف عصر امروز در مراسم آغاز به کار گروهای تبلیغ نوین و خلاق دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، گفت: فعالیت تبلیغی نوین و خلاق از سالها پیش به موازات قم در اصفهان آغاز به کار کرد.

 وی ادامه داد: امروز بالغ بر 30 گروه  تبلیغی ثبت شده است و اعتبارنامه کسب کرده اند، این گروه ها در عرصه های نو اعم از فضای مجازی، رسانه ها، هنر و خدمات تبلیغی فعالیت دارند.

وی با مثبت ارزیابی کردن فعالیت های گذشته تبلیغی نوین در اصفهان، ابراز کرد: فعالیت های این گروه ها در دو سه سال آینده پیشرفت خواهد کرد به نحوی که  این گروه های را به موسسات بزرگ تبلیغی و معرفتی خودکفا و تاب آور تبدیل شوند.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اضافه کرد: در حال حاضر مکان نیز برای این گروه ها در نظر گرفته شده است، ولی قطعا نیاز مند پشتیبانی بیشتر است.

وی افزود: امروز بخشی از جامعه نوجوان، کودک و جوانان هستند که در فضای های نوین چون فضای مجازی نفس می کشند و حضور دارند، بنابراین نباید از این فضاها غفلت ورزید، عرصه رسانه ها و فضای مجازی یکی از این عرصه ها است.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: حداقل کار در فضای مجازی ایجاد کانال های تلگرامی و گروهای تبلیغی و ارائه محتواهای دینی مناسب آنها توسط مبلیغین و روحانیون است .

وی اذعان کرد: اهمیت فضای مجازی به اندازه ای است که رهبر معظم معظم انقلاب می فرماید، اهمیت این فضا به اندازه انقلاب اسلامی است، قطع به یقین  با عزم جوانان شیعه انقلابی و پویا دستیابی به گرده های فضای مجازی دور از دسترس نیست .

حجت الاسلام والمسلمین قطبی خاطرنشان کرد: امروز نبض فعالیت های تبلیغی در سطح جهان در دست جوانان خوش فکر و  خلاق است ، اگر دراین عرصه کوتاهی کنیم، نبض فعالیت های تبلیغی به دست گروه هایی می افتد  که پایه و اندیشه دینی ندارند.

برپایه این گزارش، در این مراسم جلسه آموزشی اپلیکیشن جدید تولید شده توسط دفتر تبلیغات اسلامی با محوریت منبر و ایجاد محتوای منبر برای مبلغین به  صورت نمایش تصویری برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha