جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تبلیغ مجازی

حوزه/ تاکنون بالغ بر ۲هزار و ۳۵۴ پرونده برای مبلغین فردی در عرصه تبلیغ نوین تشکیل شده است که این تعداد از میان ۵هزار متقاضی بوده است، همچنین بالغ بر ۲۵۵ گروه تبلیغ نوین در کشور شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، اباذر جعفری،  عصر امروز در مراسم آغاز به کار گروهای تبلیغ نوین و خلاق دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار کرد: ضرورت ورود به بحث تبلیغ نوین با توجه به شرایط حاضر برکسی پوشیده نیست .

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند «روحانیت شیعه باید از مدرن ترین ابزار نوین در عرصه تبلیغی بهره ببرد»، گفت: از سال 90 استفاده از ابزارهای تبلیغ نوین به عنوان ابزار مستقل  در کنار تبلیغ سنتی در دفتر تبلیغات اسلامی در دستور کار قرار گرفت.

جعفری خاطرنشان کرد: درحال حاضر تبلیغ نوین در سه بخش  تبلیغ مجازی، تبلیغ رسانه ای، و تبلیغ مکتوب وهنری درخدمت مبلغین است که درراستای تقویت وحمایت ازآنها اقدام می کنیم.

وی افزود: تاکنون بالغ بر 2هزار و 354 پرونده برای مبلغین فردی در عرصه تبلیغ نوین تشکیل شده است  که این تعداد از میان 5هزار متقاضی بوده است، همچنین بالغ بر 255 گروه تبلیغ نوین در کشور شکل گرفته است.

مدیر کل تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی عنوان کرد: از 90 هزار رکورد اطلاعاتی که توسط مبلغین درفضای مجازی نشر داده شده، حمایت کرده ایم که عمدتا در قالب متن کوتاه، عکس نوشته، اینفوگرافی، ویژه نامه ها و کلیپ بوده است.

وی ابراز کرد: در عرصه فیلم بیش از 110 فیلم کوتاه، مستند و  مستند داستانی توسط مبلیغین نوین تهیه و همچنین بیش از 150 کار رادیویی تولید شده است.

 جعفری بیان کرد: حمایت از فعالان موثر فضای مجازی از دیگر اقدامات دفتر تبلیغات اسلامی است، یکی از وظایف مبلغین تفهیم سواد رسانه ای در بین مردم است، مبلغین باید مردم را در نحوه استفاده بهینه از فضای مجازی  توجیه  کنند.

مدیر کل تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی قم خاطرنشان کرد: زمینه تربیت مربی سواد رسانه ای برای روحانیت و همچنین زمینه تربیت مبلغین فضای مجازی  وجود دارد.

وی در پایان گفت: نگاه ما در عرصه تبلیغ نوین تصدی گری  نیست، بلکه حفظ استقلال تام گروه های فعال تبلیغی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha