جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
استاد هادوی تهرانی

حوزه/ مرحوم آیت الله شاه آبادی فرزند سالکی کامل و شاگرد بزرگان علم و عمل در حوزه‌های علمیه بود، عمری را به پاکی و پارسایی گذراند و سال‌های متمادی دائم‌الصوم بود و کسی جز خیر از ایشان ندید.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» در پیام تسلیت استاد مهدی هادوی تهرانی به مناسبت ارتحال آیت الله شاه آبادی آمده است : خبر ارتحال عالم وارسته حضرت آیت‌الله حاج شیخ روح‌الله شاه آبادی (رضوان الله علیه) موجب تأسف و تأثر فراوان شد.

ایشان که فرزند سالکی کامل و شاگرد بزرگان علم و عمل در حوزه‌های علمیه بود، عمری را به پاکی و پارسایی گذراند و سال‌های متمادی دائم‌الصوم بود و کسی جز خیر از ایشان ندید.

این جانب این ضایعه اسفناک را به حضور مقدس ولی عصر عجل الله فرجه الشریف و مراجع معظم تقلید دامت برکاتهم و رهبر عزیز انقلاب مدظله و تمام فضلا و علمای حوزه و خاندان پر افتخار شاه‌آبادی و اعلام این خانواده محترم و تمام بازماندگان تسلیت عرض می کنم و برای آن مرحوم همراهی با خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام در تمام مراحل حیات اخروی و برای تمام بازماندگان و دوستداران آن عزیز سفر کرده اجر جزیل و صبر جمیل از درگاه ایزد بی‌بدیل خواستارم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha