جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول (ص) الشتر از برپایی نمایشگاه «حمایت از تولید ملی و کارگر ایرانی» در این مدرسه خبر داد.

خانم فرشته شاهوردی در حاشیه برگزاری نمایشگاه حمایت از تولید ملی و کارگر ایرانی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه درخرم آباد  با اشاره به اینکه حمایت از تولید و عرضه کالای ایرانی و فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی برای استفاده از این محصولات از تاکیدات مقام معظم رهبری است، گفت: طلاب و مبلغان در فرهنگ سازی بین مردم برای استفاده از کالا و محصولات ایرانی اسلامی نقشی پررنگ دارند و در این زمینه باید حمایت از کالای ایرانی اسلامی را تبلیغ و ترویج نمایند .

وی بیان داشت:در این فروشگاه که توسط طلاب مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر دایر است، انواع لوازم االتحریر ایرانی اسلامی  و محصولات حجاب و عفاف برای نوجوانان و جوانان به فروش می رسد .

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول (ص) الشتر ادامه داد: نمایشگاه حمایت از تولید ملی و فروش لوازم التحریرو پوشش اسلامی ایرانی با طرح های مذهبی و اسلامی در آستانه سال تحصیلی 97-96 در روز عید سعید غدیر افتتاح شده و تا یک ماه برای بازدید علاقمندان دایر است . 

 شاهوردی در پایان از برگزاری کارگاه آموزشی توجیهی برای کتابداران مدارس مدارس علمیه خواهران استان لرستان، در مدرسه علمیه بنت الرسول (ص) الشتر خبر داد و اظهار داشت: این کارگاه با هدف دانش افزایی سرفصل های کتابداری برای کتابدارن برگزار شد .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha