چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
نو مدرسان

حوزه/ ​مسئول اداره امور اساتید معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان از برگزاری آزمون کتبی نو مدرسان برادر در مدرسه علمیه سلیمانیه مشهد خبر داد.

حجت الاسلام میرزایی در گفتگو با خبرگزاری حوزه در مشهد، گفت: در راستای طرح «نو مدرسین» این حوزه و با هدف تربیت هدفمند و روزآمد نسل جدید و پرانگیزه اساتید حوزه، آزمون کتبی 7 ماده درسی در مدرسه علمیه سلیمانیه برگزار شد.

مسئول اداره امور اساتید معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان با اشاره به با اهداف طرح نومدرسین ابراز داشت: حدود 100 نو مدرس برادر در دوره آموزش تخصصی اساتید، متناسب با مواد و موضوعات درسی، ساماندهی مکانیزم جذب، گزینش و تربیت اساتید و مدرس، بستر سازی برای اجرای طرح های تحولی و ارتقایی حوزه و حفظ مزایای شیوه جذب اساتید و رفع نواقص و کاستی های آن در زمینه مواد درسی صرف، تجوید، بدایة النحو، اصول فقه، منطق، بلاغت و احکام، آموزش دیدند.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموختگان این دوره ها به عنوان نو مدرسان حوزه علمیه خراسان، پس از آزمون کتبی و انجام مصاحبه، مجوز تدریس را دریافت خواهند کرد.

حجت الاسلام میرزایی در پایان یادآور شد: آزمون کتبی نو مدرسان برادر روز 20 شهریور ماه در مدرسه علمیه سلیمانیه برگزار شد و مصاحبه نیز در هفته نخست مهرماه انجام شد.
انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha