شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ |۱۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 21, 2024
همایش تبلیغی حسین جهانی، حسینیه جهانی

حوزه / همایش تبلیغی«حسین جهانی، حسینیه جهانی»، با حضور روحانیون و مبلغین استان یزد در فرهنگسرای غدیر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»ازیزد، مدیر موسسه امیر بیان شعبه یزد، ظهر امروز همایش تبلیغی«حسین جهانی، حسینیه جهانی»، گفت: با توجه به بسترهای زیاد روضه خوانی و منبرهای فراوانی که در استان دارالعباده یزد وجود دارد، موسسه امیر بیان با برگزاری همایش تبلیغی با عنوان " حسین جهانی ، حسینیه جهانی " اهداف بسیاری را دنبال می کند.

حجت الاسلام محمد جنتی با بیان اینکه بررسی ابعاد مختلف جهانی شدن حسینیه ایران در سایه حرکت جهانی امام حسین علیه السلام یکی اهداف این همایش است، تصریح کرد: تبیین باید ها و نباید های تبلیغ در موضوع نقش حرکت جهانی امام حسین (ع) در جهانی شدن حسینیه ایران و جهانی شدن دفاع مقدس و همچنین ارائه محتواهای تبلیغی متنوع و متناسب با این تلاقی سه گانه از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید محمد کاظم مدرسی، نایب رئیس شورای حوزه علمیه یزد در خصوص اهمیت ترویج اخلاق و منش مردم استان یزد از مهمترین بخش های این همایش بود.

در پایان این همایش، موسسه تخصصی امیر بیان یزد با ارائه بسته های فرهنگی به روحانیون و مبلغین استان یزد در خصوص استفاده مناسب از ایام ماه محرم در جهت شناساندن سیره اهل بیت(ع)و پیام قیام عاشورای سید الشهداء به مردم و توریست ها در ایام محرم، به آموزش روش های موثر تبلیغ در این ماه پرداخت.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha