شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
یهودیان آمریکا خواستار نابودی اسرائیل هستند

حوزه/نشست « اعلامیه بالفور: پشتیبانی از سرزمین یهود و یا اسرائیل؟» ۲۶ اکتبر ۲۰۱۷ با همکاری سازمان «صدای یهود برای صلح» در مرکز «انجمن تاریخی یهودیان آمریکا» برگزار می‌شود و برگزارکنندگان خواستار نابودی رژیم اسرائیل هستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، یهودیان آمریکا با برگزاری سلسله نشست‌هایی خواستار نابودی اسرائیل شدند. این نشست‌ها با همکاری دو سازمان یهودی «انجمن تاریخی یهودیان آمریکا» و «صدای یهود برای صلح» در نیویورک برگزار می‌شوند.

سمینار بعدی با عنوان « اعلامیه بالفور: پشتیبانی از سرزمین یهود و یا اسرائیل؟» قرار است در 26 اکتبر در مرکز انجمن تاریخی یهودیان آمریکا در وستچستر  واقع در شهر نیویورک آمریکا برگزار شود.

سخنرانان این همایش دو وکیل حقوق بشر یهودی هستند. روبرت هربست هماهنگ کننده شورای «صدای یهود برای صلح» و یک وکیل یهودی در آمریکا است. جاناتان کوتاب وکیل یهودی سخنران دیگر این همایش بوده و هر دو آن‌ها از حامیان نابودی قاطع و بی‌چون و چرای رژیم اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی فلسطین هستند.

کوتاب طی سخنانی گفته است: بی‌اعتمادی مسلمانان نسبت به یهودیان به سبب خیانتی است که آن‌ها به پیامبر روا داشتند.

وی حزب الله لبنان را یک جنبش مقاومت مسلحانه دانسته و از آن در برابر اسرائیل حمایت کرد.

کوتاب در ادامه افزود: جامعه یهودیان به تدریج قدرت، ثروت و نفود خود را به تمامی بخش‌های جامعه به ویژه بخش‌های حیاتی مانند بانکداری، مالی و رسانه‌ای تزریق کرده است. به طوری که پس از مدتی نفوذ آن‌ها چه در افراد و چه در سازمان‌های اجتماعی بسیار بیشتر از جمعیت یهودیان شد. آن‌ها به تدریج قدرت گرفتند و این قدرت آن‌ها را به وسوسه کنترل فلسطین انداخت که یادآور تاریخچه منفور بزرگان صهیون است.

کوتاب پیش از این طی توئیتی نوشته بود: سازمان ملل دیگر حماس را یک سازمان تروریستی نمی‌داند. اکنون زمان آن رسیده که آمریکا نیز عملکرد درستی در پیش بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha