جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
یهودی سازی فلسطین

حوزه/ دکتر حنان عشراوی عضو کمیته اجرایی جنبش آزادیبخش فلسطین با محکوم سازی طرح اسرائیل در ساخت ۴۰۰۰ شهرک صهیونیست نشین، این اقدام رژیم صهیونیستی را پیش برد توطئه تدریجی جایگزینی فلسطین با اسرائیل بزرگ دانست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از imemc، جنبش آزادیبخش فلسطین روز گذشته طرح رژیم صهیونیستی برای ساخت نزدیک به  4000 واحد شهرک‌نشین غیرقانونی برای سکونت صهیونیست‌ها در کرانه باختری اشغالی را به شدت محکوم کرد.

دکتر حنان عشراوی، عضو کمیته اجرایی جنبش آزادیبخش فلسطین گفت: ما قویا اقدام بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را در ساخت 3820 واحد مسکونی غیرقانوین شهرک‌نشینی در کرانه باختری اشغالی محکوم می‌کنیم.

براساس گزارش‌های رسانه‌های محلی نخست وزیر رژیم صهیونیستی قصد دارد هفته آینده ساخت 300 واحد مسکونی برای شهرک‌نشینان صهیونیست در بیت ال، 206 واحد مسکونی در تکوآ، 158 واحد در کفار اتزیون، 129 واحد در اونی هفتز، 102 واحد در نگوهوت، 97 واحد در رحلیم و 48 واحد در معالیم میخهاما و در نهایت 30 واحد مسکونی برای سکونت شهرک‌نشینان صهیونیستی در الخلیل را تایید کند.

عشراوی روز گذشته طی سخنانی در دیدار با هیلده هارالدستاد، نماینده نروژی در دفتر مرکزی جنبش آزادیبخش فلسطین در رام الله گفت: اسرائیل به وضوح بر تحکیم اشغال نظامی و ادامه روند شهرک‌سازی غیرقانونی مصمم است. این اقدامات نشان دهنده اهداف رژیم اشغالگر در تخریب تدریجی فلسطین و جایگزینی آن با یک اسرائیل بزرگ است. جامعه جهانی باید به جای اینکه همدست اقدامات غیرقانونی اسرائیل و نقض قوانین و کنوانسیون‌های بین‌المللی توسط این رژیم شود، بایستی این رژیم را برای اقدامات غیرقانونی مسئول و پاسخگو بداند پیش از اینکه اسرائیل تمامی چشم‌اندازهای ایجاد یک دولت فلسطینی را نابود کرده و دستیابی به هر گونه صلح و ثبات را در منطقه غیرممکن سازد.

عشراوی افزود: حیاتی است کشورهای اروپایی هر چه زودتر اراده سیاسی لازم برای انجام اقدامات قاطع برای پایان دادن به اشغال و از بین بردن اعمال نفوذ اسرائیل در خاک فلسطین به کار بگیرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha