جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پیاده‌روی اربعین

حوزه/ رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر حزب موتلفه گفت: موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها در مسیر اربعین حسینی با فعالیت‌های فرهنگی گسترده ظرفیتی برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر است به همین علت امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،‌ محمد بومیان در دیدار جمعی از اعضای حزب مؤتلفه اسلامی با حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) که در سالن محراب حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به اینکه امسال شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر در مسیر اربعین حسینی با ۲۰ محور مختلف فعالیت خود را دنبال می‌کند، اظهار کرد: ۱۴ پایگاه مختلف در مسیر اربعین حسینی مستقر می‌شوند.

وی اضافه کرد: امیدواریم امسال با مشارکت صدا و سیما، شهرداری، شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، مجلس اعراق، حوزه علمیه نجف و جمعی از شخصیت‌های دینی بتوانیم حرکتی وسیع را در حوزه امر به معروف و نهی از منکر رقم می‌زنیم.

رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر حزب موتلفه خاطرنشان کرد: موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها در مسیر اربعین حسینی با فعالیت‌های فرهنگی گسترده ظرفیتی برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر است به همین علت امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید در حوزه فرهنگ‌سازی از ظرفیت‌های مختلف استفاده کنیم، گفت: ایرانی‌ها جمعیت قابل توجهی از زائرین اربعین حسینی را به خود اختصاص می‌دهند به همین علت با گسترش فعالیت‌های فرهنگی در اربعین حسینی می‌توانیم شاهد نتایج ویژه باشیم.

بومیان یادآور شد: حزب مؤتلفه اسلامی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر از محدودیت عفاف و حجاب خارج شده است و به مباحث مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی وارد شده است و به دنبال استفاده از ظرفیت کارشناسان است.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha