پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
بازار داروی حلال

حوزه/ براساس یک گزارش تحقیقاتی انجام شده در رابطه با صنعت داروسازی حلال در جهان، روند این بازار با وجود برخی عقبگردها هنوز رشد قابل توجهی داشته و انتظار می‌رود نرخ رشد مرکب سالانه محصولات در سال‌های ۲۰۱۷-۲۰۲۱ افزایش ۲۲.۲۳% داشته باشند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، طبق یک ارزیابی انجام شده، نرخ رشد مرکب سالانه محصولات دارویی حلال در سال‌های 2017-2021 افزایش 22.23 درصدی خواهد شد.

گزارش بازار دارویی حلال، روند بازار در حال رشد، سهم تولید کننده، تقسیم بندی بازار، چشم انداز منطقه‌ای و تجزیه و تحلیل جامعی در بخش‌های مختلف بازار حلال را تعیین کرده است. براساس این گزارش صنعت داروهای حلال با وجود اینکه عقب‌گردهایی که داشته اما در 4 سال گذشته همچنان رشد نسبتا قابل توجهی را حفظ کرده است و این بازار رشد میانگین سالانه 22.23% را از 115 میلیون دلار در سال 2013 به 210 میلیون دلار در 2016 را حفظ کرده است.

تحلیلگران بر این باور هستند که در چند سال آینده بازار داروهای حلال گسترش قابل توجهی پیدا کرده و تا سال 2021 ارزش این صنعت به 380 میلیون دلار برسد.

صنعت داروسازی حلال رشد قابل توجهی از سرمایه‌گذاری‌های تحقیق و توسعه را در صنعت‌های غذایی به خود جذب کرده است. دیگر موارد تاثیرگذار در رشد صنعت داروسازی حلال عبارتند از نیاز به محدود کردن هزینه‌ها، رشد و استفاده افزایش یافته از تغییر قیمت کالاها، رقابتی شدن صنعت داروهای حلال و اهمیت ورود برند‌های دارای برچسب خصوصی در این بازار عنوان شده‌اند.

توزیع منطقه‌ای محصولات بازار داروهای حلال در سرتاسر مناطق جهان نیز در این تجزیه و تحلیل مورد نظر قرار گرفته و نتایج آن برای تخمین عملکرد بازار بین المللی از سال 2017 تا سال‌های آینده مورد استفاده قرار گرفته است.

مهمترین مناطقی که در این ارزیابی مورد بررسی قرار گرفته‌اند شامل کشورهای آمریکای شمالی از جمله ایالات متحده و کانادا، آمریکای جنوبی، کشورهای آسیایی چون چین، ژاپن، هند و کره جنوبی، کشورهای اروپایی مانند: آلمان، انگلیس، فرانسه و ایتالیا و دیگر کشورهای خاورمیانه و آفریقا بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha