پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله سیدمحمد شاهچراغی-نماینده ولی فقیه در سمنان

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه قابل‌اعتماد نبودن آمریکا در سخنان اخیر ترامپ مشاهده شد، گفت: اظهارات ترامپ درباره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی احمقانه بود.

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره به گستاخی‌های اخیر ترامپ علیه ملت ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: مقام معظم رهبری همواره بر غیرقابل‌اعتماد بودن آمریکا در سخنرانی و جلسات متعدد تأکید داشته‌اند و غیرقابل‌اعتماد بودن آمریکا در سخنان اخیر ترامپ به‌وضوح مشاهده شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه نتیجه موضع‌گیری‌ها و بی‌عقلی‌های ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا، انسجام ملی در نظام ما بود، تصریح کرد: رفتارها و الفاظ زشت ترامپ، در داخل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عامل وحدت شده و همه همراه و همدل مواضع دولت آمریکا را محکوم می‌کنند.

وی با بیان اینکه ترامپ رئیس‌جمهوری بی‌تدبیر آمریکا با سخنان کذایی که بر زبان جاری کرد، بصیرت و بینش و آگاهی ملت ایران را بالا برد، گفت: امروز ملت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  بیش‌ازپیش با یکدیگر متحد، منسجم و همدل هستند و با پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

آیت‌الله شاهچراغی خاطرنشان کرد: اظهارات ترامپ درباره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهاراتی غیرمنطقی، غیر کارشناسی و احمقانه بود و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دل همه مردم ایران جای دارند.

انتهای پیام/

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha