جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی - امام جمعه نکا

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که رییس جمهور جدید آمریکا در اوج بی ادبی مطالبی را که در شأن دولت آمریکا است، خطاب به ملت ایران بیان می کند، افزود: همه تلاش ها و برنامه ریزی های آمریکا در خاورمیانه با نقش آفرینی ایران اسلامی به شکست انجامید و همین مسأله موجب عصبانیت ترامپ شده است.

حجت الاسلام محمد باقرمحمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، از مازندران، با بیان این که رییس جمهور جدید آمریکا در اوج بی ادبی مطالبی را که در شأن دولت آمریکا است خطاب به ملت ایران بیان می کند، گفت: همه تلاش ها و برنامه ریزی های آمریکا در خاورمیانه با نقش آفرینی ایران اسلامی به شکست انجامید و همین مسأله موجب عصبانیت ترامپ شده است.

مسؤول حوزه علمیه نکا با اشاره به این که تصور آمریکایی ها از سیاست های منطقه ای آنها پیروزی های متعدد در کشورهای اسلامی اطراف بود، خاطرنشان کرد: اما با تشکیل جبهه مقاومت با محوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی همه نقشه های آمریکایی ها نقش بر آب شده است.

وی با تأکید براین که ملت ایران بدون توجه به یاوه گویی های آمریکایی ها مسیر اصلی انقلاب را با شتاب ادامه می دهند، خاطرنشان کرد: هیچ قدرتی نیز یارای مقابله با این ملت با بصیرت و انقلابی در راه رسیدن به آرمان ها و اهداف عالی نظام اسلامی نخواهد بود.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که دشمنی های آمریکا با ملت ایران دیرینه بوده و مربوط به امروز و فردا نیست، تصریح کرد: انقلاب اسلامی همه منافع و برنامه های استکباری آمریکایی ها در نقاط مختلف جهان را با شکست و چالش جدی مواجه کرده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنی آمریکا با ملت بزرگ ایران هیچ گاه پایان نخواهد یافت و نباید با لبخند های دروغین و فریبنده دولتمردان آمریکایی از مسیر اصلی انقلاب دور شویم، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها در 38 سال گذشته همه توان خود را برای ضربه زدن و براندازی انقلاب اسلامی به کار گرفته است.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که مقام معظم رهبری همواره در جریان مذاکرات و حتی قبل از آن نسبت به فریبکار بودن آمریکایی ها هشدارهای لازم را داده بودند، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی ها در داخل کشور آن چنان محو لبخندهای آمریکایی ها شده بودند که مسیر اصلی را فراموش کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ملت ایران بدون هیچ توجهی به اظهارات ظالمانه مقامات آمریکایی به مسیر اصلی خود ادامه می دهند، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور آمریکا در حالی ملت ایران را تهدید به تحریم می کند که این ملت 38 سال است که از سوی دولتمردان آمریکایی مورد تحریم های شدید اقتصادی قرار گرفته اند.

حجت الاسلام لائینی با تأکید بر این که ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب و آرمان های آن ثابت مقدم و استوار هستند، خاطرنشان کرد: این ملت برای پیروزی و استقرار انقلاب اسلامی تلاش های زیادی انجام داده و خون های بسیاری را تقدیم کردند و اجازه نخواهند داد که ترامپ و یا هر فرد دیگری به همین راحتی آن را تضعیف کند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که کارنامه آمریکایی ها در 40 سال اخیر در برابر ملت بزرگ ایران کاملاً سیاه است، خاطرنشان کرد: دولتمردان آمریکایی در هر مقطعی از این انقلاب اسلامی لحظه ای از ضربه زدن و دشمنی با ملت ایران دست برنداشتند و همواره به دنبال توطئه علیه یک ملت مستقل بوده اند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران بر مبنای یک سری اصول و ارزش های والای انسانی پایه گذاری شده است، خاطرنشان کرد: این ملت بزرگ همواره پرچم دار مقابله با ظلم و استکبار بوده و همین ویژگی و شاخصه امروز به الگویی برای دیگر کشورهای جهان تبدیل شده است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با اشاره به تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی دولت آمریکا اشاره کرد و با بیان این که این اقدام آمریکایی ها موجب تقویت اقتدار بین المللی سپاه پاسداران خواهد شد، خاطرنشان کرد: سپاه به عنوان یک نیروی مردمی انقلاب اسلامی برای ملت بزرگ ایران عزت آفرین بوده است.

مسؤول حوزه علمیه نکا با بیان این که امروز بسیاری از کشورهای منطقه شرایط امروز خود را مدیون و مرهون تلاش ها و از خودگذشتگی های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند، افزود: اگر سپاه نبود امروز عراق، سوریه و کردستان عراق در اختیار داعشی ها و عوامل منتصب به آنها بود.

حجت الاسلام لائینی با تأکید براین که موشک های جمهوری اسلامی ایران هیچ تهدیدی برای کشورهای منطقه و جهان نیست، بلکه عامل صلح و ثبات در منطقه و دیگر نقاط جهان خواهد بود، خاطرنشان کرد: قدرت های استکباری و زورگو بدانند که جمهوری اسلامی با قدرت در برابر تهدید های دشمنان خواهد ایستاد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به اقدامات ارزشمند سپاه پاسداران در حوزه اقتصاد مقاومتی، افزود: امروز سپاه در اجرای فرامین مقام معظم رهبری در حوزه تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشورمان پیشگام است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha