شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام حسینی

حوزه/ مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی در محاصره کامل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار دارد و اگر کوچکترین غلطی انجام دهند تاسیسات هسته ای این رژیم و دیگر مراکز نظامی آنها مورد اهداف از پیش تعیین شده، قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین ضمن برشمردن وظیفه خطیر روحانیت حوزه های علمیه وعلما در این عرصه گفت: دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی امروز با تهدیدات خود می خواهند ملت نستوه و همیشه بصیر را تضعیف کننند، لذا وظیفه امروز روحانیت حوزه های علمیه در تبیین اهداف شوم دشمنان در این عرصه خطیر است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروز موشک های ما اهداف دشمنان و اسرائیل را مورد هدف خود قرار داده و اگر کوچکترین غلطی انجام دهند تاسیسات هسته ای رژیم جعلی صهیونیستی و دیگر مراکز نظامی آنها مورد اهداف از پیش تعیین شده، قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: امروز رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی در محاصره کامل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار دارد و هدف استکبار جهانی به خصوص آمریکا و اسراییل خاموش نمودن مسئله موشکی ایران است و اگر بتوانند در این کار موفق شوند قطعا به کشور حمله خواهند کرد که نظیر آن در عراق اتفاق افتاد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امروز اگر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در وحشت به سر می برند به خاطر این است که این نیروی توانمند و مطیع ولایت توانسته در کشورهایی مانند سوریه، عراق و یمن گروهای تروریستی داعش را که دست پرورده و تربیت شده آمریکا، اسرائیل و مورد حمایت های پولی رژیم آل سعود بودند را زمنگیر کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خاطرنشان کرد: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در سخنان خود اتهاماتی متوجه جمهوری اسلامی کرد و از روی پریشان حالی هر چه خواست بر زبان آورد و حتی به نام خلیج فارس هم رحم نکرد و به ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی اتهاماتی وارد کرد که بسیار توهم انگیز و مسخره بود. ما به این گونه اظهارات بی پایه و اساس بیش از ۳۸سال است که عادت کردیم و همواره پاسخ آنها را با شعار «مرگ بر آمریکا» داده ایم.

نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که سپاه پاسداران در قلب همه ملت ایران هست و امروز همه ما خود را مدیون سپاه دانسته و به آن افتخار می کنیم، گفت: سپاه پاسداران در کنار سایر نیروهای مسلح از ابتدای انقلاب تا کنون در خط ولایت و در مسیر حفظ تمامیت ارضی و دفاع از مرزهای اعتقادی و ارزشی ایران و کشورهای محور مقاومت اسلامی بوده است و این تهدیدات و توهین ها کوچکترین خدشه ای به ارزش ها و عملکرد این نهاد انقلابی وارد نخواهد کرد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: ترامپ با سخنان سخیف بار دیگر در تمامی مجامع بین المللی خود را رسواتر دیگر مواضع روسای جمهور گذشته آمریکا را تکرار کرد که هیچ تاثیری در اراده ملت ایران ندارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha