پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین قطبی

حوزه/ سپاه ریشه در باورهای دینیِ مردم ایران داشته و تنه اش با مشارکت و همدلیِ ملت، مقاوم شده و ثمره اش شجره طیبه ی بیسج است که زنده به نام حسین علیه السلام و بالنده به نام مهدی علیه السلام است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام محمد قطبی در پی اهانت  رئیس جمهور امریکا به ملت ایران و تحریمکردن سپاه پاسداران به عنوان گروه تروریستی در یادداشتی آورده است:  کدخدای دهی که آن طرف دنیا نشسته و سپاه را در فهرست محرومیت قرار می دهد، خوب می داند که سپاه ریشه در باورهای دینیِ مردم ایران داشته و تنه اش با مشارکت و همدلیِ ملت، مقاوم شده و ثمره اش خیمه برافراشته، عَلَم استوار، چشمه جوشان، قلب تپنده، نور تابنده و شجره طیبه ی بیسج است که زنده به نام حسین علیه السلام و بالنده به نام مهدی علیه السلام است.

سپاه یک ملت است، سپاه یک امت است، سپاه یک مملکت است، سپاه رگ حیات جامعه و استوانه نظام است. آمریکا باید بداند با خنجرِ نیم بندِ فهرستِ محرومیت نمی تواند یک ملت و یک امت را از آرمان ها و آرزوهایش پشیمان کند و راه پیشرفت و تعالی ملت ایران را ناهموار سازد.

بدون تردید این محرومیت هم شبیه همه محرومیت های پیشین، موجب زنده شدن و شتاب بیش از پیش حرکت های مردمی و درون زا خواهد بود و در دراز مدت دستاوردهای بزرگی را نصیب ملت ایران خواهد کرد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha