چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی-مدیرحوزه علمیه ایلام

حوزه/ مدیرحوزه علمیه ایلام گفت: سپاه پاسداران مایه اقتدار نظام جمهوری اسلامی و حتی جهان اسلام است و یاوه‌گویی‌های ترامپ نمی‌تواند جایگاه این نیروی مردمی را خدشه‌دار کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، در جلسه شورای معاونان حوزه علمیه استان ایلام با بیان اینکه اخلاق طلبگی حکم می‌کند که طلبه مسئولیت‌پذیر باشد، اظهار کرد: اگر بخواهیم طلاب در جامعه اثر گذار باشند باید اخلاق و مسائل اخلاقی را رعایت کنند که می تواند بر روی رفتارها و پژوهش اثرگذار باشد، چون نگاه ویژه به اخلاق در حوزه‌ها موجب تقویت بنیاد های علمی و افزایش فعالیت های علمی خود را افزایش دهید.

وی در ادامه به مسائل روز اشاره و تصریح کرد: یکی از مسائلی که در جامعه وجود دارد حرف‌های اخیر ترامپ در خصوص سپاه پاسداران است، اولاً سپاه یکی از پایه‌های اصلی نظام است و موجب ترس و دشمنان و امنیت منطقه است.

مدیرحوزه‌ علمیه ایلام ادامه داد: سپاه نهادی جهادی و انقلابی و در بین مردم محبوب است و ترامپ با این فرا فکنی‌ها نمی تواند سپاه پاسداران را بد نام کند.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی ادامه داد: سپاه با نگرش انقلابی، جهادی و ولایی به عنوان یک سپر محکم در مقابل طرح‌های دشمنان قرار گرفته و یاور مظلومان عالم است.

مدیرحوزه‌ علمیه ایلام خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران مایه اقتدار نظام جمهوری اسلامی و حتی جهان اسلام است و یاوه‌گویی‌های استکبار نمی‌تواند این نیروی مردمی را خدشه‌دار کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha