جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسیحیت

حوزه/ پاپ در معرفی چاپ جدید کتاب تعالیم کلیسای کاتولیک نوشت : این کتاب بایستی وسیله آموزشی بخصوص برای کشیشان و معلمان تعلیمات دینی شود و امیدوارم بتواند برای ارزش دادن به میراث بزرگ ایمان دو هزار ساله ما، برسمیت شناخته شده و مورد استفاده قرار گیرد.

به گزازش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، به نقل از روزنامه  اُسرواتوره رومانو چاپ جدید کتاب تعالیم کلیسای کاتولیک منتشر شد.

پاپ در معرفی چاپ جدید کتاب تعالیم کلیسای کاتولیک نوشت : چاپ جدید این کتاب کمک بزرگی برای درک هر چه بیشتر راز  ایمان است .

پاپ افزود : بدون رشد تعالیم کلیسای کاتولیک نمی توان آن را حفظ کرد .امیدوارم که این کتاب به یکی دیگر از ابزارهایی تبدیل شود که کمک کننده و ترویج دهنده کلیساهای خاص در جهان باشد و آنها را در انجام تعهدشان برای تنصیر به عنوان وسیله ای موثر کمک نماید .

وی ادامه داد: این کتاب بایستی همچنین وسیله ای آموزشی بخصوص برای کشیشان و معلمان تعلیمات دینی شود و امیدوارم بتواند برای ارزش دادن به میراث بزرگ ایمان دو هزار ساله ما، برسمیت شناخته شده و مورد استفاده قرار گیرد .

این کتاب در جریان مراسم بیست و پنجمین سال امضاء تعالیم کلیسای کاتولیک توسط ژان پل دوم به پاپ اهداء شد . این اثر همچنین شامل معرفی آن توسط پاپ، مقدمه مون سینیور فیزیکلا رئیس شورای پاپی تنصیر نو و تفسیری کلامی - ارشادی از 40 کارشناس از جمله سراسقف وین کریستوف شون بورن است .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha