جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ماموستا ملاقادر سهرابی

حوزه/ امام جمعه مهاباد با تاکید بر این که دشمنی آمریکا هرگز با ملت ایران پایانی ندارد، گفت : سپاه از بطن مردم است و هیچ دولتی هرگز نمی‌تواند این قدرت عظیم را کوچک بشمارد.

ماموستا ملاقادر سهرابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به اهمیت و جایگاه  سپاه پاسداران، اظهار داشت: آنچه که رئیس جمهور بی‌خرد آمریکا در سر می‌پروراند، تنها به منزوی شدن دولت آمریکا می انجامد، زیرا تمام ایرانی‌ها به واقع سپاهی هستند .

وی افزود: رامپ و مزدوران منطقه‌ بدانند آنچه که سپاه را مقتدر ساخته رهنمودهای مقام معظم رهبری و همراهی ملت با این نیروی اسلامی است، بنابراین هرگز  به ظاهر دولت مقتدری نمی‌تواند در خصوص سپاه تعرضی از خود نشان دهد زیرا که یک ملت پشت این نیرو ایستاده است.

امام جمعه مهاباد ادامه داد: ترامپ که درکی از سیاست ندارد باید یاد بگیرد که چگونه با دولت، ملت  ایران اسلامی سخن بگوید و البته او باید در خصوص ادبیات بکار رفته در یاوه‌گویی‌هایش تامل کند، زیرا که امروزه، عصر رفتارهای دیپلماتیک است، نه یاوه گویی .

ماموستا سهرابی خاطرنشان کرد: دولت‌مردان آمریکایی به نوعی از رفتارهای مشمئز کننده و بی‌خردانه ترامپ بسیار ناراحت و خشمگین هستند و دو دستگی در بیان سخنان به خصوص درباره سیاست‌های اتخاذ شده در برابر ایران در میان این دولت‌مردان مشهود است .

وی بیان داشت: اینکه رئیس جمهوری در برابر دوربین‌ها و رسانه‌ ها قرار بگیرد و نام خلیج جعلی ع . ر . ب . ی . را بکار ببرد نشان از خفت و خواری این فرد و سیاست‌های بسست او و دولتش دارد .

امام جمعه مهاباد در ادامه افزود: با این رفتارها و نوع سخنان این فرد، جهان به حقانیت ایران در همه‌ زمینه‌ها و فعالیت‌هایش پی برد و به قول برخی از سیاست‌مداران آمریکایی  این سخنان سخیف و کوته نظرانه تنها یک برد و پیروزی برای ایران به همراه داشت .

ماموستا سهرابی یادآورشد: طق فرمایشات مقام معظم رهبری، دشمنی آمریکا هرگز با ملت ایران پایانی ندارد و تا زمانی که این حکومت جمهوری اسلامی ایران و ملت همیشه در صحنه‌اش از مظلوم در برابر ظالمان زمان همچون رژیم جعلی اسرائیل و نیز برخی دولت های فاسد عربی حمایت کند، دشمنی‌های آمریکاییان نیز ادامه خواهد داشت، بنابراین باید تنها با اقتدار نظامی و پشتیبانی ملت ایران در برابر زورگویانی همچون آمریکا ایستاد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha