جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جامعه الزهرا

حوزه/ مدیر اداره کل تربیتی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) از آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزشی قرآنی و حدیثی اداره قرآن و حدیث این مؤسسه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،  خانم طیبه سادات طباطبایی  امروز با اعلام این خبر گفت: اداره قرآن و حدیث با هدف افزایش انس طلاب و معرفت‌افزایی نسبت به معارف ناب قرآن کریم و عترت در متون معتبر قرآنی و حدیثی، دوره‌های متنوع برنامه‌ریزی کرده و در اختیار طلاب علاقه‌مند قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه دوره‌های آموزشی قرآن و حدیث در دو سطح عمومی و تخصصی برگزار می‌شود، ادامه داد:  دوره‌های عمومی شامل «تجوید»، «روان‌خوانی»، «طرح‌های مختلف حفظ» و دوره های تخصصی شامل «تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی» و «تربیت مربی نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه» است.

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اضافه کرد: برگزاری کارگاه‌های مختلف قرآنی حدیثی و مسابقات متنوع از دیگر برنامه های اداره قرآن و حدیث در این راستا است.

طباطبایی تصریح کرد: این دوره ها متناسب با برنامه های آموزشی طلاب برنامه‌ریزی شده تا بانوان طلبه همزمان با تحصیل، حداکثر استفاده را معارف قرآن و احادیث اهل بیت (علیه‌السلام) داشته باشند.

وی مهلت ثبت نام در این دوره‌ها را تا ۴ آبان‌ماه ۱۳۹۶ عنوان کرد و گفت: طلاب برای ثبت نام به سرای ثقلین مستقر در ورودی ساختمان شهید بهشتی(رحمه‌الله‌علیه) مراجعه کنند.

تلفن تماس برای کسب اطلاعات بیشتر: ۳۲۱۱۲۳۵۵

۳۱۳/۳۲

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha