جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین عبد المهدی کربلایی متولی شرعی آستان مقدس حسینی بر ضرورت شتاب در آزاد سازی باقیمانده خاک عراق از لوث سازمان تروریستی داعش در مناطق غرب استان الانبار تاکید کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین عبد المهدی کربلایی متولی شرعی آستان مقدس حسینی بر ضرورت شتاب در آزاد سازی باقیمانده خاک عراق از لوث سازمان تروریستی داعش در مناطق غرب استان الانبار تاکید کرد.

علی الحمدانی فرمانده تیپ علی اکبر (ع) با اشاره به اینکه حجت الاسلام کربلایی از روند عملیات در پایگاه های نظامی تیپ علی اکبر (ع) مطلع شد، افزود: آخرین تحولات عملیاتی در مناطق "عنه، رواه، القائم" برای ایشان بیان شد.

وی اشاره به اینکه این تیپ، عملیات پاکسازی و کاوش آن مناطق و آمادگی لازم را برای آزادسازی آن انجام داده، تصریح کرد: با آزاد سازی منطقه "القائم"، عراق عملیات بزرگ آزاد سازی را به پایان می رساند و تنها گروه های پنهانی خواهد ماند که به حسب اقدامات امنیتی و اطلاعاتی بعد از آن پاکسازی خواهد شد.

فرمانده تیپ علی اکبر اشاره کرد: متولی شرعی آستان حسینی در این دیدار بر ضرورت شتاب در عملیات آزادسازی مناطق غرب الانبار و اهمیت توجه به حمایت از جان شهروندان و بی گناهان و رهایی آنان از دست داعش و گروهک های تروریستی تاکید کرد.

تیپ علی اکبر (ع) وابسته به آستان مقدس حسینی یکی از زیر مجموعه های بسیج مردمی است که در تعدادی از عملیات های آزاد سازی از زمان آغاز آزاد سازی استان های عراق از اشغال تروریست های داعش، شرکت داشته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha