چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
حجت الاسلام اسفندیاری

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خراسان از راه‌اندازی انتشارات این حوزه خبر داد و این اقدام را در راستای پرورش طلاب پژوهشگر و اهل قلم دانست.

حجت الاسلام و المسلمین اسفندیاری در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه»، در مشهد با اعلام این خبر گفت: با توجه به وجود اساتید توانمند و طلاب دارای استعداد نویسندگی و در راستای پرورش پژوهشگران اهل قلم در این حوزه علمیه کهن، معاونت پژوهش اقدام به راه‌اندازی انتشارات حوزه علمیه خراسان نموده است.

وی با بیان اینکه حمایت از چاپ آثار فاخر اساتید و پژوهشگران حوزه علمیه خراسان یکی از اهداف انتشارات این حوزه می‌باشد، افزود: تدوین و چاپ کتاب‌های درسی و کمک درسی حوزه و تولید آثار در راستای نیاز جامعه، نظام اسلامی و حوزه های علمیه، از دیگر اهداف این انتشارات است.
معاون پژوهش حوزه علمیه خراسان در ادامه با اشاره به روند چاپ در این انتشارات تصریح کرد: اساتید و پژوهشگران حوزه علمیه خراسان می توانند آثار آماده چاپ خود را به معاونت پژوهش حوزه ارائه کرده، تا پس از ارزیابی و انجام اصلاحات احتمالی، نسبت به چاپ آن در انتشارات حوزه علمیه خراسان اقدام شود.
وی در پایان یادآور شد: آثاری که در ارزیابی ها مورد تأیید واقع شده؛ ولی به عنوان اثر فاخر شناخته نشده باشند، می توانند از وام حمایتی چاپ کتاب بهره مند شوند و در دیگر انتشارات نيز به دلخواه مؤلف چاپ شود.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha