شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ دیدار نائب رئیس دانشگاه شام سوریه با شخصیت های حوزوی

حوزه/ دکتر عبدالسلام الراجح عضو سابق پارلمان سوریه گفت: ما گروه‌های تروریستی را به مبارزه با مرتدین واقعی که همان صهیونیست ها هستند دعوت می کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری طی دیدار با دکتر عبدالسلام الراجح نایب رئیس دانشگاه الشام که در قم برگزار شد، بر اصل وحدت اسلامی تاکید و آن را رمز موفقیت در برابر بحران های منطقه عنوان کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن محکوم کردن جنایت هایی که گروه های تروریستی در حق امت اسلام روا داشته اند، اصل رعایت وحدت اسلامی در قبال این بحران را ضرورت امروز مسلمانان دانست.

حجت الاسلام والمسلمین کعبی در ادامه خاطر نشان ساخت: امیدواریم در آینده ای نه چندان دور، ارتش این کشور بتواند تروریست ها را به طور کامل از این سرزمین خارج کند.

وی جنگ را ویرانگر یاده کرده و افزود: جنگ علاوه بر ویرانی، به افزایش قیمت ها، گسترش فقر و فحشا، افزایش بیوه زنان و کودکان بی سرپرست و به طور کلی برهم خوردن توازن کشور منجر می شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه اظهارداشت: نقش علما در روشنگری آنقدر زیاد است که در مدتی کوتاه توانست بسیاری را راهی نبرد حق علیه باطل کند که اگر رشادت های مجاهدین نبود دشمن با گذشتن از سوریه و عراق، حالا در ایران این کشتارها را انجام می داد، البته که این نعمتی است غیرقابل انکار.

عبدالسلام الراجح عضو سابق پارلمان سوریه در این دیدار با گمراه خواندن گروه های تروریستی گفت: آنها را به مبارزه با مرتدین واقعی که همان صهیونیست ها هستند دعوت می کنیم و کشتار مسلمانان بی گناه را با هر طرز فکری، عملی مغایر با دین می دانم.

الراجح با بیان اهمیت نقش علما در حل بحران سوریه اظهار داشت: اگر علما دارای بیداری اسلامی باشند و این بیداری را نیز به مردم انتقال دهند خواهیم توانست تا با یاری خدا و مردم این جنگ را هرچه سریعتر مهار کنیم.

وی در پایان گفت: نظام سوریه همواره شیعیان را مورد توجه قرار داده تا جایی که تعدادی از وزرای دولت طی سالیان متمادی از برادران شیعه ما بوده اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha