جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله اراکی در یدار شورای مرکزی جامعه واعظین جهادی

حوزه/ از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز در هر عرصه ای که روحیه جهادی و انقلابی و نترسیدن از استکبار در بین مسئولین ما وجود داشته است پیروزی و توفیق نیز حاصل گردیده است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، آیت الله اراکی در دیدار با اعضای شورای مرکزی جامعه واعظین جهادی، با تمجید از حرکت های جهادی و انقلابی گفت: یکی از نیازهای امروز کشور در عرصه های مختلف داشتن روحیه جهادی و انقلابی است و مبلغین جوان و انقلابی در این عرصه قطعا تأثیرگذار خواهند بود.

وی افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز در هر عرصه ای که روحیه جهادی و انقلابی و نترسیدن از استکبار  در بین مسئولین ما وجود داشته است پیروزی و توفیق نیز حاصل گردیده است.

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به اهمیت موضوع وحدت بین مسلمین تأکید کرد: یکی از سیاست های اصلی و مستمر دشمنان ما  در مسائل مختلف از دیرباز  ایجاد و تقویت جریان تفرقه و اختلاف بین جوامع اسلامی بوده و از همین رو یکی از وظایف همیشگی دولت های اسلامی حرکت حول محور وحدت بین امت واحده اسلام است.

همچنین در این دیدار حجت الاسلام حسین علاءالدین دبیر جامعه واعظین جهادی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام گرفته توسط این مجموعه تبلیغی فرهنگی گفت: جامعه واعظین جهادی که از مبلغین جوان و انقلابی تشکیل شده است، ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و تبیین مبانی آن برای نسل سوم و چهارم انقلاب را یکی از وظایف اصلی خود می داند و معتقد است یکی از نیازهای اساسی نسل جوان امروز شناخت نعمت انقلاب اسلامی و قدردانی از این نعمت است.

وی افزود: جامعه واعظین جهادی ضمن برگزاری برنامه های تبلیغی گوناگون در استان های مختلف کشور به خصوص استان های سنی نشین کشور سعی می کند مصداق عینی نیروی انقلابی آتش باختیار باشد.

حجت الاسلام حسین علاءالدین با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر لزوم انقلابی ماندن حوزه های علمیه تاکید کرد: امروز مبلغین جوان و انقلابی با روحیه و انگیزه ای بالا در راه اهداف و آرمان های انقلاب قدم برداشته و مطیع محض اوامر مقام عظمای ولایت هستند و به فضل پروردگار نسل امروز به زودی شاهد نابودی دشمنان اسلام به خصوص صهیونیست های جنایتکار خواهد بود. 

همچنین در این دیدار شیخ عبدالله دقاق نماینده شیخ عیسی قاسم در ایران و از مبارزین کشور بحرین، ضمن قدردانی از آیت الله اراکی به دلیل توجه وِیژه و مستمر به موضوع بحرین و مظلومیت شیعیان این کشور گفت: امروز شیعیان بحرین تحت انواع فشارها از سوی حکومت آل خلیفه بوده و دچار مظلومیتی مضاعف هستند.

وی افزود: بدون شک اتحاد و یک پارچگی رمز پیروزی شیعیان در بحرین است و همه شیعیان بحرین باید ضمن پرهیز از تفرقه با همدلی و اتحاد در کنار یکدیگر باشند.

وی همچنین گزارشی از شرکت شیعیان بحرین در اجتماع با شکوه اربعین حسینی ارائه داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha