جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام شمس/ مدیر حوزه علمیه یزد

حوزه/ مدیر حوزه علمیه یزد به اهمیت تبیین رخدادهای ۱۳ آبان در میان نسل جوان و دانش آموزان به عنوان یک موضوع مهم اشاره و اضافه کرد: هر کدام از حوادث ۱۳ آبان برای کشور و مردم درس آموز و شرکت در آن بسیار مهم و حائز اهمیت است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، با بیان این که ملت ایران امسال با توجه به تحولات منطقه، بسیار پرشورتر از سال های گذشته در راهپیمایی 13آبان شرکت خواهند کرد، گفت: دشمنی دنیای استکبار نسبت به گذشته در قبال انقلاب اسلامی بیشتر شده است، قطعا امسال مردم و مسئولان به راهپیمایی 13 آبان خیلی اهمیت بیشتری نسبت به گذشته قائل خواهند شد.

مدیر حوزه علمیه یزد با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13آبان، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان انقلاب اسلامی خواهد زد، اظهار داشت: مردم بابصیرت جمهوری اسلامی با حضور در این راهپیمایی به دشمنان انقلاب و اسلام اعلام خواهند کرد که در مقابل ظلم و ستم کوتاه نخواهند آمد.

وی با بیان اینکه قطعاً آمریکا دشمنی خود را با کشورهایی که منافع او را در جهان به خطر انداخته‌اند همیشه حفظ می‌کند، افزود: آمریکا ممکن است در شیوه دشمنی خود تغییراتی دهد اما هدف نهایی او نابودی این کشورها است.

لزوم تبیین وقایع13آبان برای نسل جوان

مدرس حوزه علمیه یزد بر لزوم بزرگداشت مناسبت‌های ملی تأکید کرد و گفت: بزرگداشت ۱۳ آبان زمینه‌ساز ترسیم چهره واقعی استکبار است برای نسل جدید که دوران انقلاب را درک نکرده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین شمس، تصریح کرد: اگر در خصوص عملکرد استکبار در کشورها آگاه‌سازی نشود دشمنان می‌توانند با حربه‌های خود جوانان ما را فریب دهند و آن‌ها را از نظام و انقلاب دور کنند.

این مقام مسئول به اهمیت تبیین رخدادهای 13 آبان در میان جوانان و دانش آموزان به عنوان یک موضوع مهم اشاره و اضافه کرد: هر کدام از حوادث 13 آبان برای کشور و مردم درس آموز و شرکت در آن بسیار مهم و حائز اهمیت است.

سه واقعه روز 13آبان در تقویم جمهوری اسلامی

با اشاره به اینکه روز 13 آبان که در تقویم به عنوان روز مبارزه با استکبار نامگذاری شده است یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده است، گفت: تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه ، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان و روز شهادت جمعی از دانش آموزان است و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسانده است.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha