جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید محمد باقر آیت میردامادی

حوزه/ مسئول دفتر آیت الله العظمی نوری همدانی در تهران با انتقاد از عدم تبلیغات مناسب در مورد نهاد های دینی گفت: امید است که رسانه حوزه بتواند بیش از پیش فعالیت های بزرگان و فضلای حوزه را آنگونه که شایسته است به مردم و جامعه معرفی کند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از تهران آیت الله سید باقر آیت میردامادی در غرفه خبرگزاری حوزه در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با بیان اینکه بسیاری از نهادها و سازمان ها در کشور تبلیغات عظیمی دارند اما نهاد های دینی و مذهبی آنگونه که شایسته است تبلیغ نمی شود گفت: امید است که رسانه حوزه بتواند تا حد زیادی این خلاء را پر کند و فعالیت های بزرگان و فضلای حوزه را آنگونه که شایسته است به مردم و جامعه معرفی کند لذا رسانه حوزه وظیفه سنگینی در اطلاع رسانی دینی و حوزوی دارد.

وی با بیان اینکه نگهدار اصلی مکتب تشیع و  حوزه های علمیه خداود بوده و هست تاکید کرد: مذهب شیعه و روحانیت را خدا حفظ کرده است اما این باعث نشود که خود ما نیز در انجام وظایف خود کوتاهی کنیم.

شایان ذکر است خبرگزاری حوزه به عنوان رسانه رسمی حوزه های علمیه نیز همچون دوره های گذشته، با هدف گسترش تعاملات در فضای رسانه ای کشور و اطلاع رسانی از کارکردهای حوزه های علمیه جهان تشیع، در نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات، حضور فعال دارد. 

غرفه خبرگزاری حوزه همچنین در طول برگزاری نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات لاوه بربرگزاری سلسله نشست های تخصصی، میزبان شخصیت ها و مسئولان ارشد حوزوی و کشوری، به عنوان «میهمانان ویژه»  و عموم بازدیدکنندگان از نمایشگاه خواهد بود.

علاقمندان می توانند برای بازدید از غرفه خبرگزاری حوزه در نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها، به مصلای امام خمینی(ره) تهران، شبستان اصلی، راهروی 9، غرفه 159 مراجعه کنند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha