پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام میرتاج الدینی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین میرتاج الدینی با بیان این که راهپیمایی اربعین یک پدیده عظیم فرهنگی است، گفت: این مراسم از معجزات فرهنگی نسل جدید انقلاب است. ولی رسانه ها هنوز به عظمت و ابعاد بین المللی آن نپرداخته اند و ضرورت دارد در این زمینه فعالیت رسانه ای قوی ای صورت بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرتاج الدینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با تقدیر از فعالیت های خبری و رسانه ای خبرگزاری حوزه، گفت: با توجه به ارتباط گسترده رسانه های خبری با افکار عمومی، خبرگزاری حوزه می تواند نقش مهمی را در معرفی حوزه علمیه به جوانان و علاقه مندان به علوم دینی ایفا کند.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم راهپیمایی اربعین، گفت: این راهپیمایی یک پدیده عظیم فرهنگی است و از معجزات فرهنگی نسل جدید انقلاب است. ولی رسانه ها هنوز به عظمت و ابعاد آن بین المللی نپرداخته اند و ضرورت دارد در این زمینه فعالیت رسانه ای قوی ای صورت بگیرد.

نماینده سابق مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در همین راستا بنده طرحی را با عنوان «جشنواره رسانه ای اربعین» به سازمان صدا و سیما پیشنهاد دادم. البته حوزه علمیه هم می تواند عهده دار این جشنواره بین المللی شود. به این صورت که با تشکیل یک دبیرخانه ثابت و دریافت آثارهنری، رسانه ای زائران حسینی از اقصی نقاط جهان با موضوع اربعین، نسبت به معرفی این راهپیمایی عظیم و تبیین اهداف حماسه عاشورا در سطح جهان اقدام شود. 313/42

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha