پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سردار بهمن کارگر

حوزه/ رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: بخش روحانیت دانشنامه موضوعی دفاع مقدس به همت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، در حال تدوین و تالیف می باشد.

 سردار بهمن کارگر،  امروز با حضور در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و بازدید از غرفه خبرگزاری «حوزه» در گفت و گو با خبرنگار این خبرگزاری، با اشاره به تالیف و تدوین دانشنامه موضوعی دفاع مقدس، اظهار داشت: دانشنامه استانی دفاع مقدس در حال اتمام است و فکر می کنیم ظرف سه سال آینده همه استان های کشور این دانشنامه را داشته باشند و ان شاءالله در برنامه ششم این پروژه به اتمام می رسد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس افزود: دایره المعارف و دانشنامه ملی دفاع مقدس نیز همزمان با دانشنامه استانی پیگیری می شود.

وی عنوان داشت: بخش روحانیت این دانشنامه نیز به همت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، در حال تدوین و تالیف می باشد.

خاطر نشان می شود: خبرگزاری حوزه به عنوان رسانه رسمی حوزه های علمیه نیز همچون دوره های گذشته، با هدف گسترش تعاملات در فضای رسانه ای کشور و اطلاع رسانی از کارکردهای حوزه های علمیه جهان تشیع، در نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات، حضور فعال دارد.

غرفه خبرگزاری حوزه همچنین در طول برگزاری نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات، میزبان شخصیت ها و مسئولان ارشد حوزوی و کشوری، به عنوان «میهمانان ویژه» خواهد بود.

علاقه مندان می توانند برای بازدید از غرفه خبرگزاری حوزه در نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها، به مصلای امام خمینی(ره) تهران، شبستان اصلی، راهروی 9، غرفه 159 مراجعه کنند. 313/42

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha