پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
زلزله

حوزه/ حوزه علمیه خراسان با ابراز همدردی با مصیبت زدگان زلزله غرب کشور، آمادگی خود را براي هرگونه کمک رسانی به ویژه اعزام طلاب و روحانیون به منطقه اعلام داشته و از مردم نیکوکار و خیر نیز می خواهد تا با کمک و مساعدت، موجب تسکین آلام آنان شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حوزه علميه خراسان در پی وقوع حادثه‌ی تلخ و مصیبت‌بار زمین‌لرزه در غرب کشور که به جان‌باختن و زخمی شدن جمعی از هم‌میهنان عزیز انجامید، با صدور بيانيه اي آمادگي خود را براي هر گونه كمك رساني به زلزله زدگان اعلام کرد.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ(156) أُولَئِكَ عَلَيْهِمْ صَلَوَاتٌ مِنْ رَبِّهِمْ وَرَحْمَةٌ وَأُولَئِكَ هُمُ الْمُهْتَدُونَ(157)

وقوع حادثه غمبار زمین لرزه در غرب کشور و جان باختن و مجروح شدن عده اي  از هموطنان عزیز کشور در این فاجعه تلخ و اسف بار، روح و روان امت متدین ایران اسلامی، علی الخصوص کرمانشاهیان عزیز را که صاحبان عزای این مصیبت هستند، جریحه دار نموده و به درد آورده است.

بی تردید مردم قهرمان و همیشه در صحنه استان کرمانشاه که تجربه دیرین ارزشمند و درخشان دوران دفاع مقدس را در کارنامه خود دارند، دوشادوش یکدیگر با همكاري تنگاتنگ با دولت و مسئولين محترم  در پرتو عنایات حضرت حق، با سربلندي اين آزمون الهي را پشت سر خواهند گذاشت.

حوزه علمیه خراسان اين ابتلاي دردناك و مصيبت غمبار و جانكاه كه در فاصله اندكي از اربعين حسيني به وقوع پيوست را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و بازماندگان آن تسليت عرض نموده و برای آن عزیزان سفر کرده علو درجات و غفران الهی و همنشینی با حضرت سید الشهدا(ع) را از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارد و اميدوار است تا این محنت را مایه جلب رحمت خویش قرار دهد.

همچنین این حوزه ضمن تأکید مجدد بر اظهار همدردی با مصیبت زدگان، آمادگی خود را براي هرگونه کمک رسانی به ویژه اعزام طلاب و روحانیون به منطقه اعلام داشته و از مردم نیکوکار و خیر نیز می خواهد تا با کمک و مساعدت خود موجب تسکین آلام آنان شوند.

روابط عمومی حوزه علمیه خراسان

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha