شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ توزیع غذا در بین زلزله زدگان سرپل ذهاب توسط طلاب حوزه کردستان

حوزه/ جمعی از مردم زلزله زده استان کرمانشاه با حضور در محل استقرار تیم های امدادی طلاب حوزه علمیه کردستان، از کمک رسانی، دلسوزی و پیگیری های مستمر مدیر، مسئولان و روحانیون و طلاب حوزه علمیه استان تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، در ساعات اولیه وقوع حادثه دلخراش زلزله در بخش هایی از استان کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان؛ مدیر حوزه علمیه استان کردستان ستاد بحران حوزه علمیه کردستان را برای بررسی ابعاد این حادثه ناگوار و نحوه کمک رسانی به زلزله زدگان تشکیل داد.

در این جلسه تصمیم گرفته شد اولین گروه از طلاب و روحانیون حوزه علمیه استان کردستان برای کمک رسانی و یاری زلزله زدگان به شهرستان های  سرپل ذهاب و ازگله کرمانشاه اعزام شوند.

اولین تیم طلاب اعزامی حوزه علمیه استان کرمانشاه در بدو ورود به مناطق زلزله زده، اقدام به ایجاد آشپرخانه و مکانی مناسبت برای یاری رساندن به زلزله زدگان نمودند.

 این گروه در این مدت در هر وعده بیش از 7 هزار پرس غذای گرم را در بین زلزله زدگان توزیع کردند و تعداد دیگری از طلاب نیز با حضور در بین مردم آسیب دیده، ضمن کمک به نیازهای مادی و معنوی آنها، در انتقال پیکر جان باختگان و زخمی های این حادثه همراه و همدوش هلال احمر و دیگر گروه های امدادی بودند.

این اقدامات وسیع و دلسوزانه طلاب و کمک های مردم نوع دوست استان کردستان باعث گردید جمعی از مردم مناطق زلزله زده با حضور در محل استقرار طلاب امدادگر از دلسوزی، پیگیری و تلاش های حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان، مدیر حوزه علمیه استان کردستان و معاونان و طلاب و روحانیون حوزه استان تقدیر و تشکر کنند.

برپایه این گزارش، روز گذشته دومین تیم از طلاب و روحانیون استان کردستان به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اعزام شدند و خدمات و کمک های خود را افزایش داده اند.

گفتنی است، مردم استان کردستان کمک های نقدی و غیرنقدی بسیاری به مردم زلزله زده کرمانشاه داشته اند و این امر باعث تقدیر مردم زلزله دیده شد است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha