سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
فعالیت طلاب در منطقه ثلاث باباجانی

حوزه/ در حال حاضر چهار آشپزخانه در سطح منطقه راه اندازی کرده ایم که قریب به ۱۰ هزار غذا به صورت روزانه در میان زلزله زدگان توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام پورهواشمی امشب در نشست مدیر حوزه های علمیه با نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، به ارائه گزارشی از فعالیت های طلاب جهادی اعزامی از قم پرداخت و گفت: پس از دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک به زلزله زدگان، فراخوان عمومی مردمی در قم انجام شد که در این راستا، بیش از یک هزار نفر اعلام آمادگی برای حضور داشتند؛ اما در بررسی ها به این نتیجه رسیدیم که بیش از 300 نفر گنجایش حضور در محل زلزله را ندارند؛ به همین دلیل این تعداد از طلاب به منطقه اعزام شدند.

وی ابراز داشت: پس از حضور طلاب در منطقه ثلاث باباجانی و فعالیت مناسب و جهادی آنان، مدیریت بحران به ما سپرده شده و سپاه، دادگستری، دادستانی و هلال احمر با همراهی های مناسب، کلیه کارها و خدمت رسانی را به ما سپردند.

مسئول طلاب جهادی اعزامی از قم خاطرنشان ساخت: مسئولان بسیاری از فعالیت طلاب در این منطقه سرکشی کرده که به دلیل فعالیت مناسب آنان تقدیر و تشکر داشته اند.

حجت الاسلام پورهواشمی تصریح کرد: طلاب در برنامه های خود قریب به 180 روستا را تحت پوشش قرار داده و خدمت رسانی مناسبی انجام داده اند.

وی بیان داشت: این گروه در کنار فعالیت های خدمت رسانی، برنامه های فرهنگی نیز داشته و بازخوردهای مناسبی را دریافت کرده است.

مسئول طلاب جهادی اعزامی از قم در پایان اظهار داشت: در حال حاضر چهار آشپزخانه در سطح منطقه راه اندازی کرده ایم که قریب به 10 هزار غذا به صورت روزانه در میان زلزله زدگان توزیع می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha