پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
بسیج

حوزه/ معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه اگر بسیج نبود داعش عراق و سوریه را می‌بلعید، گفت: هیچ نهادی به‌اندازه بسیج به نفع نظام کارنکرده است.

حجت‌الاسلام زکریا نیکویی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره فلسفه وجودی تشکیل بسیج و ضرورت آن در اجتماع ضمن تبریک این هفته با بیان اینکه بسیج یک پشتوانه محکمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: به‌جرئت می‌توان گفت اگر این بسیج نبود انقلاب اسلامی در بسیاری از بزنگاه‌ها با مشکلات جدی مواجه می‌شد که این مشکلات ممکن بود سبب شکست این انقلاب شود.

معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه بسیج نهادی است که برای کشور ما کم‌ترین هزینه و بیشترین فایده را دارد، تصریح کرد: هیچ نهادی به‌اندازه بسیج به نفع نظام کارنکرده است و این از افتخارات بسیج است، همچنان که بسیج همه اقشار را در خود جای‌داده و در همه عرصه‌ها حضور دارد و در حال تلاش و خدمت‌رسانی به کشور است.

اگر بسیج نبود داعش عراق و سوریه را می‌بلعید

وی با بیان اینکه بسیج بزرگ‌ترین دژ محکمی برای حفظ امنیت مستضعفین در مقابل زورگویان و مستکبرین عالم است، افزود: کشورهای دیگر از جمله سوریه، عراق با الگوپذیری از تفکر و اندیشه ناب امام خمینی (ره) مانند نهاد بسیج را در کشور خود ایجاد کرده‌اند.

حجت‌الاسلام نیکویی خاطرنشان کرد: اگر بسیج در موضوعات عراق حضور پیدا نمی‌کرد داعش عراق را بلعیده بود و اگر بسیج در سوریه حضور نمی‌یافت سوریه ازدست‌رفته بود.

شعار علیه بسیج، به معنی حذف نظام جمهوری اسلامی است

وی تصریح کرد: آن افرادی که در یک مقاطعی علیه بسیج شعار می‌دهند و تحرکاتی را ایجاد می‌کنند، یا نادان هستند و آگاهی ندارند و یا اینکه عناد دارند و به نظام جمهوری اسلامی اعتقادی ندارند و تفکر آن‌ها در جهت حذف نظام جمهوری اسلامی است که به عناد با بسیج می‌پردازند؛ البته این عنادها نیز در سیل عظیم میلیونی بسیج هیچ اثر تخریبی ندارد.

معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج رسانه کشور گفت: بسیج به‌صورت تخصصی در جهت مبارزه با نفوذ دشمن در حال حرکت است و نقش بسیار ویژه‌ای در خنثی‌سازی نفوذ دشمن دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha