سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام میناپور

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه سقوط داعش در عراق و سوریه در واقع شکست جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا و رژِیم صهیونیستی و تفکر شیطانی وهابیت است، گفت: داعش در اصل مولود نامشروع آمریکا و صهیونیست ها بود که با این شکست، طبل رسوایی شیطان بزرگ و رژیم کودک کش اسرائیل بار دیگر به صدا درآمد.

حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه جبهه مقاومت با توکل به خدا و انسجام توانست دشمنان اسلام و مسلمین را به خاک ذلت بنشاند، گفت: فداکاری، شجاعت و جانفشانی مدافعان حرم موجب پایان عمر داعش خونخوار و خشن شد و کام مسلمین و مجاهدان حق از این پیروزی شیرین گردید .

وی با بیان اینکه با شکست داعش در منطقه خواب آشفته خلافت خود خوانده دشمنان اسلام ناب محمدی (ص) تعبیر نشد، افزود: حامیان روسیاه داعش جنایتکار با این شکست آرزوی تشکیل خاورمیانه جدید را به گور بردند .

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه سقوط داعش در عراق و سوریه در واقع شکست جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا و رژِیم صهیونیستی و تفکر شیطانی وهابیت است،  خاطر نشان کرد: داعش در اصل مولود نامشروع آمریکا و صهیونیست ها بود که با این شکست، طبل رسوایی شیطان بزرگ و رژیم کودک کش اسرائیل بار دیگر به صدا درآمد.

حجت الاسلام والمسلمین میناپور با بیان اینکه اراده مجاهدان جبهه مقاومت با تبعیت و پیروی از ولایت و مرجعیت توانست با الهام گیری از مکتب اهل بیت (ع) طومار داعش را درهم پیچید، گفت: شکست داعش این درس را به مسلمانان آموخت که با توکل به خدا و اعتماد به نفس و حفظ انسجام می توانند همواره توطئه های دشمنان را خنثی نمایند .

وی در پایان با بیان اینکه رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و مراجع و علماء همچون آیت الله العظمی سیستانی، خون شهدای مدافع حرم و تلاش ها و مجاهدت های سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی نقش بی بدیلی در شکست داعش در منطقه داشت، گفت: دشمنان اسلام و انقلاب بدانند برای همیشه پرچم اسلام در جهان بالا است و حق همیشه پیروز و پایدار است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha