شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بسیج

حوزه/ امام‌جمعه باغملک، بسیج را یکی از عوامل پیشرفت جامعه اسلامی دانست و گفت: از دوران آغازین انقلاب تا به امروز، آنچه که کشور را موفق و به پیش رانده، وجود روحیه بسیجی در ارکان مختلف بوده و امروز نیز اگر بخواهیم در زمینه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی و دیگر عرصه‌ها، موفق شویم، باید روحیه بسیجی را در خود و دیگران تقویت کنیم.

حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد، امام‌جمعه باغملک، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، با تبریک هفته بسیج، این شجره طیبه را سرمایه‌ای برای انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و اظهارداشت: بسیج یکی از پشتوانه‌های عظیم برای حال و آینده کشور بوده و می‌تواند در عرصه‌های گوناگون و خطیر، کمک‌رسان و همراه نظام باشد.

وی بخش‌هایی از سخنان رهبر معظم انقلاب را موردتوجه قرار داد و تصریح کرد: امام خامنه‌ای در یکی از سخنرانی‌هایشان پیرامون بسیج این چنین فرمودند «انکار بسیج! بزرگ‌ترین خیانت به کشور است. اگر بسیج نمی‌بود! و اگر امروز نباشد، کمیت این نظام و کمیت همه حرکت‌های سازنده کشور لنگ است»؛ به همین دلیل بسیج و روحیه بسیجی باید در جای‌جای جامعه اسلامی ترویج گردد.

این استاد حوزه، بسیج را یکی از عوامل پیشرفت جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: از دوران آغازین انقلاب تا به امروز، آنچه که کشور را موفق و به پیش رانده، وجود روحیه بسیجی در ارکان مختلف بوده و امروز نیز اگر بخواهیم در زمینه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی و دیگر عرصه‌ها، موفق شویم، باید روحیه بسیجی را در خود و دیگران تقویت کنیم.

حجت الاسلام هاشمی نژاد، روحیه بسیجی را به معنای تلاش مجاهدانه و فی سبیل الله دانست و اذعان داشت: کار جهادی با روحیه بسیجی می‌تواند کشور را از مهمترین مشکلات و موانع عبور دهد و اگر برخی مسئولان، از روحیه بسیجی برخوردار می بودند، امروز به‌راحتی می‌توانستیم بار سنگین مشکلات را از دوش مردم برداریم.

امام‌جمعه باغملک، در پایان با تأکید بر اینکه کار جهادی با روحیه بسیجی، نیازمند تفکری سالم و انقلابی است، گفت: هرگاه مسئولان و مدیران کشوری با تفکر انقلابی وارد کار شدند، روحیه بسیجی در آن‌ها شکل گرفت و با عزمی راسخ بر مشکلات فائق آمدند و هرگاه پرستیژ اپوزسیون و روشنفکری در آن‌ها غلبه کرد، پسرفت حاصل و کشور دچار مشکلات عدیده اقتصادی و فرهنگی گردید، از این رو کار جهادی با روحیه بسیجی، نیازمند تفکری سالم و انقلابی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha