پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی به صورت سرزده، در طول ماه از حجره های طلاب در مدارسه علمیه بازدید می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز از اولین روزهای حضورش در تبریز به عنوان نماینده ولی فقیه در استان در چندین نوبت به صورت سرزده به برخی از حجره های مدارس علمیه در شهرهای مختلف استان آذربایجان شرقی ازجمله تبریز و مرند سرکشی کرد.

نماینده ولی فقیه و رئیس شورای حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی ابتدا در مهرماه در حجره برخی از طلاب مدرسه علمیه طالبیه و در آبان ماه نیز در مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) تبریز حضور پیدا کرده و با طلبه های این مدارس به گفتگو نشست.

طلاب این مدارس علمیه با ایشان دیدار کرده و در مورد مسایل و مشکلات شخصی و عمومی گفتگو کردند.

تصویر هم سفره شدن امام جمعه تبریز با طلاب در حجره ها به صورت گسترده در رسانه ها و شبکه های اجتماعی، سیل عظیمی از تحسین مردم و مخاطبان را در پی داشت.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم همچنین دیروز نیز در مدرسه علمیه طالبیه حضور پیدا کرد و روز دوشنبه هفته جاری نیز با طلاب مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) تبریز دیدار می کند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، روزهای شنبه و یکشنبه هر هفته در مدرسه علمیه طالبیه تبریز درس اخلاق دارند.

گفتنی است، امام جمعه تبریز در هفته های گذشته به صورت سرزده با حضور در دانشگاه تبریز، ناهار خود را با دانشجویان این دانشگاه صرف کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha