شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌الاسلام سید علیرضا آرامی - گرمسار

امام جمعه گرمسار با بیان اینکه فتح قله‌های فرهنگی مهم‌ترین رسالت امروز بسیجیان است، گفت: اصلاح نفس باید در اولویت اول بسیجیان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرمسار، حجت‌الاسلام سید علیرضا آرامی، پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از بسیجیان گرمساری به مناسبت هفته بسیج با بیان اینکه اخلاص و ولایت مداری دو شاخصه مهم یک بسیجی واقعی است، اظهار داشت: باید نسبت به تقویت دو شاخصه مهم اخلاص و ولایت مداری در نفس انسان اقدامی جدی انجام شود.

امام جمعه گرمسار با بیان اینکه دشمنان توطئه‌های خود را از جبهه نظامی به جبهه فرهنگی تغییر جبهه داده‌اند، تصریح کرد: باید فعالیت‌های حوزه فرهنگی در سطح شجره طیبه بسیج در اجتماع تقویت شود.

وی با بیان اینکه فتح قله‌های فرهنگی و معنوی مهم‌ترین رسالت امروز شجره طیبه بسیج و بسیجیان است، افزود: باید جایگاه یک بسیجی واقعی در جامعه نهادینه شود.

حجت‌الاسلام آرامی با بیان اینکه بسیجیان در سنگرهای مذهبی، فرهنگی و سیاسی نماز جمعه حضور گسترده و مشارکت فعالی دارند، خاطرنشان کرد: بسیجیان دیروز در جهاد اصغر در خط مقدم قرار داشتند و امروز این جهاد در وسعت گسترده‌تری نیازمند حضور بسیجیان است.

وی با بیان اینکه مقابله با دشمنان در جنگ نرم به‌عنوان جهاد اکبر محسوب می‌شود، افزود: اصلاح و تهذیب نفس باید در اولویت اول بسیجیان قرار گیرد و با تهذیب نفس می‌توان به اصلاح مسائل جامعه پرداخت.

امام جمعه گرمسار با بیان اینکه عموم مردم به‌واسطه خدمات و عملکرد و دستاوردهای شجره طیبه بسیج به این نهاد مقدس اطمینان دارند، تصریح کرد: خدمتگزاری به مردم، اسلام، تقویت فرهنگ ایرانی و مذهبی ازجمله دیگر رسالت‌های بسیجیان است.

وی با تأکید بر ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه افزود: مسؤولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید برای حفظ این نظام و انقلاب اسلامی نسبت به تقویت و توسعه فعالیت‌های بسیج گامی مؤثر و عملیاتی بردارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha