جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین غلامعلی صفایی بوشهری

نماینده ولی فقیه در بوشهر، با تاکید بر این که امروز بسیج در همه عرصه ها به کشور و نظام خدمت می کند، گفت: بسیج با فعالیت های خود، انقلاب شکوهمند اسلامی را هر روز در راستای تحقق دستاوردهایش موفق تر از قبل قرار می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، پیش از ظهر امروز در همایش شکوه مقاومت، در پارک شغاب بوشهر، با تبریک و گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج هدیه الهی به مردم در پرتو انقلاب شکوهمند اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، بسیج را نماد حضور نیروهای انقلاب در صحنه به فرمان ولایت و نماد مقاومت و پایداری عنوان کرد و افزود: بسیج الگویی کارآمد از سپاه بدر، خیبر و اُحد است؛ تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی گواه این است که هرگاه بسیج در صحنه بوده پیروزی و موفقیت به دست آمده است.

رئیس شورای حوزه علمیه بوشهر افزود: امروزه در کشورهایی که جهان استکبار با ایجاد گروه های تکفیری بحران هایی را در آنها به وجود آورده، بسیج توانست پیروز شود.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه امروز بسیج در همه عرصه ها به کشور و نظام خدمت می کند، ابراز داشت: بسیج با فعالیت های خود، انقلاب شکوهمند اسلامی را هر روز در راستای تحقق دستاوردهایش موفق تر از قبل قرار می دهد.

امام جمعه بوشهر، بسیج را مایه اقتدار کشور عنوان کرد و اظهار داشت: به همین دلیل است امام راحل و مقام معظم رهبری بر تفکر بسیجی تاکید دارند و استان ولایتمدار بوشهر از دیرباز در تمامی عرصه های دفاعی و پیشرفت نماد مبارزات ضد استعماری و ضد استکباری بوده است و عالمان بزرگی در طول شش قرن برابر استعمارگران این روح و تفکر بسیجی را از خود نشان دادند.

رئیس شورای حوزه علمیه بوشهر افزود: مردم استان بوشهر همه بسیج هستند و به زندگی خود در طریق بسیج افتخار می کنند و در همین راه، آینده خود را رقم می زنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha