جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 432466
۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
همایش شکوه مقاومت

حوزه/ همایش شکوه مقاومت به مناسبت فرا رسیدن ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج، با حضور، نمانیده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پارک شغاب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، همایش شکوه مقاومت پیش از ظهر امروز به مناسبت فرا رسیدن ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج، با حضور، نمانیده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پارک شغاب برگزار شد.

سردار علی رزمجو در این مراسم با گرامیداشت هفته بسیج هدف از برگزاری این مراسم را تجدید بیعت با امام خمینی (ره)، شهدا، آرمان های انقلاب و مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: اینجا و در کنار آب های نیلگون خلیج فارس جمع شدیم تا یک بار دیگر آمادگی خود را برای دفاع همه جانبه از همه دستاوردهای انقلاب اسلامی در مقابل کشورهای مستکبر به خصوص آمریکا نشان دهیم.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تبریک تقارن روز تشکیل بسیج با روز نابودی داعش اظهار داشت: استکبار و در راس آن آمریکا و اسرائیل بار دیگر با لباس داعش در عراق و سوریه شکست خوردند،  این پیروزی را به امام خامنه ای، خانواده شهدا و ملت ایران تبریک می گوییم.

وی با بیان اینکه بسیجیان بر اساس تقوای الهی و تخصص در همه عرصه‌ها حضور حماسی دارند، افزود: امروز شاهدیم هر روز بر اقتدار بسیجیان افزوده می‌شود و خاکریزهای بسیجیان در مقابله با استکبار در تمام نقاط مستحکم‌تر شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha