جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام اسفندیاری

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خراسان از تقدیر ۴۷۶ نفر از طلاب برادر و خواهر پژوهشگر و محقق این حوزه در مراسم تجلیل ممتازان و برترین ها در روز پنجشنبه خبر داد.

حجت الاسلام محمد اسفندیاری در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در مشهد با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از ممتازین آموزشی و پژوهشی حوزه علمیه خراسان، ابراز کرد: تقدیر و تجلیل از طلاب ممتاز در عرصه های مختلف، فرهنگی است که می تواند در ايجاد انگیزه وشورو نشاط علمي آنان و سایر طلاب موثر باشد.

معاون پژوهش حوزه علمیه خراسان در ادامه به حضور طلاب این حوزه در يازدهمين و دوازدهمين فراخوان آثار پژوهشی اشاره و خاطر نشان کرد: از میان دو هزار و 181 اثر رسيده به  فراخوان یازدهم، علاوه بر 276 اثر طلاب سطح چهار، هزار و 38 اثر مربوط به طلاب سطح یک، 284 اثر از سوی طلاب سطح دو و 186 اثر توسط طلاب سطح سه مدارس برادران ارائه شده است.

وی به 397 اثر طلاب خواهر برای این دوره از فراخوان اشاره کرد که از این میان تعداد 96 اثر متعلق به طلاب سطح یک، 219 عدد مربوط به طلاب سطح دو و در کنار 21 اثر متعلق به طلاب سطح 4 و 61 اثر از سوی خواهران سطح سه در قالب کتاب، مقاله، تحقیق پایانی، پایان نامه و... ارائه شده بود.

حجت الاسلام  اسفندیاری با این توضیح که در فراخوان يازدهم از مجموع  آثار رسيده برادران وخواهران، تعداد 150 اثر در قالب كتاب  هزار و 751 اثر در قالب مقاله ، 181 اثر در قالب تحقيق پاياني 61 اثر در قالب پايان نامه و 36 اثر در ساير قالب ها اشاره كرد.

معاون پژوهش حوزه علميه خراسان با بيان اينكه  در فراخوان دوازدهم  از مجموع هزار و 922 اثر شامل هزار و 411 اثر از سوی برادران و 511 اثر توسط خواهران ارائه شده است، گفت: تعداد 330 اثر در بخش رقابتی شرکت کردند که از این تعداد 198 اثر در قالب کتاب، 32 اثر در قالب پایان نامه، 88 اثر در قالب  مقاله و 12 اثر در ساير قالب ها ارائه داده اند .
وی ابراز کرد: از مجموع آثار رسيده به  فراخوان يازدهم تعداد 71 نفر به عنوان نفرات برتر  و 164 نفر به عنوان شايسته تحسين ( برادران وخواهران ) و از مجموع آثار رسيده به فراخوان دوازدهم تعداد 46 نفر به عنوان پژوهشگر برتر و تعداد 125 نفر به عنوان شايسته تحسين مدارس برادران و تعداد 70 نفر به عنوان شايسته تحسين مدارس خواهران تقدير  به عمل خواهد آمد .

شايان ذكر است همايش تجليل از ممتازين آموزشي و پژوهشي در روز پنچشنبه 9 آذر ساعت 8 صبح با حضور حضرات آيات، اساتيد، فضلاء و طلاب محترم با سخنراني  رئیس دفتر مقام معظم رهبري و آيت الله علم الهدي، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و عضو شوراي عالي حوزه علميه خراسان در محل مدرسه علميه عالي نواب برگزار خواهد شد.  

 انتهای یام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha