جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فرمانده سپاه قم - سردار احمدی

حوزه/ فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) استان قم گفت: بسیج لشکری مخلص، انقلابی و در خدمت به مردم و اهداف والای نظام اسلامی است.

سردار غلامرضا احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تبریک این ایام به همه ملت بسیجی و دلاور ایران اسلامی ابراز داشت: شجره طیبه بسیج علاوه بر درخشش در تامین امنیت کشور چه در زمان جنگ تحمیلی و چه دوران پس از آن، در فعالیت های اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی نیز یاری‌گر مردم و نظام بوده و به خصوص در قضایایی همچون سیل و زلزله و دیگر بلایای طبیعی، به پشتیبانی از مردم و حمایت از آنها در شرایط سخت پرداخته است.

وی افزود: در زمینه اقتصاد مقاومتی نیز که چندسالی است مقام معظم رهبری تاکیدات فراوانی دارند به لطف الهی بسیج نقش مهم و تاثیرگذاری داشته و توانسته بسیاری از پروژه های استانی و ملی را با توان داخلی بسیجیان آغاز کرده و به سرانجام برساند که به خصوص در بحث اشتغال‌زایی تحول چشمگیری به شمار می رود.

فرمانده سپاه استان قم همچنین بیان داشت: همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز فرموده اند بسیج لشکر مخلص و انقلابی است که خود مظهر بارز مردم سالاری دینی در کشور ما به شمار می رود و خدمات و برکات آن از جنبه های مختلف کتمان‌ناپذیر است.

وی گفت: البته همه افرادی که دل در گروی ارزش ها و آرمان های انقلابی دارند و با روحیه بسیجی در صحنه دفاع از انقلاب و نظام اسلامی حاضر می شوند،‌ بسیجی هستند چرا که بسیج متعلق به آحاد ملت است.

۳۱۳/۸

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha