شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت‌الله سید محمد شاهچراغی - سمنان

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه سکوت نهادهای بین‌المللی در قبال اوضاع جسمانی شیخ عیسی قاسم پذیرفتنی نیست، خواستار تدبیر و رسیدگی فوری علما و مجامع اسلامی به وضع این عالم مجاهد شد.

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره به انتشار برخی اخبار مبنی بر وخامت وضعیت جسمانی آیت‌الله شیخ عیسی قاسم از  عالمان برجستهٔ شیعه و رهبر شیعیان بحرین، با ابراز نگرانی از به خطر افتادن سلامتی ایشان، اظهار داشت: رژیم آل خلیفه با تقویت محدودیت‌های شدید و استمرار حصر آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، دسترسی این عالم برجسته جهان تشیع به خدمات درمانی و پزشکی معتمد را دشوار کرده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه سکوت نهادهای بین‌المللی در قبال اوضاع جسمانی شیخ عیسی قاسم پذیرفتنی نیست، تصریح کرد: سازمان‌های بین‌المللی باید برای رفع محدودیت‌ها و رسیدگی فوری به وضعیت جسمانی رهبر شیعیان بحرین ورود پیدا کنند و تعلل در امر رسیدگی به وضع این عالم جایز نیست.

وی با بیان اینکه آل خلیفه نوکر آمریکا و اسرائیل محسوب می‌شود، افزود: آل خلیفه در اداره بحرین نوکر و غلام حلقه‌به‌گوش آمریکایی‌ها و اسرائیل و حتی آل سعود است و خود مشخصاً هیچ‌کاره است.

رئیس شورای حوزه علمیه استان سمنان با بیان اینکه ایجاد هرگونه مشکل و محدودیت درمانی و پزشکی برای آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، شدیداً محکوم می شود، خاطرنشان کرد: به آل خلیفه و حامیان آل‌سعود این نکته را گوشزد می‌کنیم که اگر این مسیر را ادامه دهید آینده خطرناکی در انتظار شما خواهد بود.

آیت الله شاهچراغی در پایان خواستار رسیدگی فوری علمای جهان اسلام به وضع شیخ عیسی قاسم شد و گفت: علما و مجامع اسلامی نباید در قبال جنایات آل سعود و آل خلیفه سکوت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha