شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شیخ عیسی قاسم

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان سمنان با بیان اینکه مدعیان حقوق بشر نسبت به وضع شیخ عیسی قاسم سکوت نکنند، گفت: ندای بیداری اسلامی آل‌خلیفه را آزار می‌دهد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی مهدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره به انتشار برخی اخبار مبنی بر وخامت وضعیت جسمانی آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین، ضمن ابراز نگرانی از به خطر افتادن سلامتی ایشان، اظهار داشت: رژیم آل‌خلیفه نسبت به نفوذ و تأثیرگذاری و جریان بیداری شکل‌گرفته در بحرین از سوی آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، هراس دارد و تابعیت ایشان را لغو کرد و با تدابیر شدید امنیتی، مشکلاتی را برای این عالم برجسته ایجاد کرده است.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان تصریح کرد: رژیم آل خلیفه با تقویت محدودیت‌های شدید برای آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، دسترسی این عالم مجاهد به خدمات پزشکی را دشوار کرده و وضعیت جسمانی رهبر شیعیان بحرین درخطر است.

وی افزود: مدعیان حقوق بشری نسبت به وضعیت وخیم جسمانی آیت‌الله شیخ عیسی قاسم سکوت نکنند و واکنش جدی نشان دهند؛ زیرا وضعیت جسمانی این عالم با توجه به دور بودن از خدمات درمانی و پزشکی نگران‌کننده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی‌نژاد با بیان اینکه رژیم آل‌خلیفه دنباله‌روی تفکر و سیاست‌های صهیونیسم است، خاطرنشان کرد: آل‌خلیفه بازیچه دست اسرائیل است که می‌خواهد اسلام واقعی را نابود و با اسلام دروغین و ناقص جهان را نسبت به این دین مبین اسلام بدبین کند.

وی با بیان اینکه ندای بیداری اسلامی گوش‌های آل‌خلیفه و استکبار جهانی را آزار می‌دهد، گفت: آیت‌الله شیخ عیسی قاسم از علمای بزرگ جهان اسلام محسوب می‌شود و دشمنان در برخورد با جریان بیداری اسلامی، برخورد با علمای مسلمان را در دستور کار دارند و همان‌طوری که خون شیخ باقر النمر را به‌ناحق ریختند، این بار آیت‌الله شیخ عیسی قاسم را در بحرین در زنجیر کرده‌اند و حصر را تقویت می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha