پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جشن بزرگ دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه مذاهب اسلامی

حوزه/ جشن بزرگ دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه مذاهب اسلامی، در آستانه هفته وحدت و ایام ولادت رسول مهر و رحمت حضرت محمد مصطفی(ص)، با حضور آیت محسن اراکی، در تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، جشن بزرگ دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه مذاهب اسلامی تهران، شب گذشته(8 آذر ماه) در  آستانه هفته وحدت و ایام ولادت رسول مهر و رحمت حضرت محمد مصطفی(ص)، با حضور آیت محسن اراکی، دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و ریاست هیئت امنای این دانشگاه و با استقبال و مشارکت دانش آموختگان و دانشجویان شیعه و سنی داخلی و خارجی، در سالن شهید ماموستا شیخ الاسلام برگزار شد.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در این مراسم ضمن تبریک به دانشجویان و دانش آموختگان، گفت: دانشگاه مذاهب اسلامی در آینده نقش بسیار عظیمی درجریان تمدن ساز اسلام نوین ایفا خواهد کرد

وی همچنین بر ضروت ایجاد و راه اندازی رشته های جدید در این دانشگاه تاکید کرد و افزود: باید رشته های علوم انسانی از نگاه اسلامی همچون انسان شناسی اسلامی، جامعه شناسی اسلامی، روانشناسی اسلامی، معماری و شهرسازی اسلامی، اقتصاد و علوم سیاسی و حقوق اسلامی و... در این دانشگاه پیگیری و راه اندازی کرد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha